На думку юристів, компанія Apple може зіткнутися з юридичним переслідуванням з боку японського виробника комп’ютерів Fujitsu за використання торговельної марки iPad як назви для своєї останньої розробки — планшетного комп’ютера із сенсорним екраном. У японській компанії говорять, що з 2002 року Fujitsu займалася й займається виробництвом кишенькових комп’ютерів під брендом iPad і має всі необхідні документи, що підтверджують її права на дане найменування. В Fujitsu повідомили, що компанія зараз вивчає можливе порушення з боку Apple і думає про подальші дії. "У цей момент ми обговорюємо можливі варіанти дій з нашими юристами з питань торговельних марок. Поки в нас немає додаткових коментарів для преси", — говорять у Fujitsu. Незалежні експерти впевнені, що від початку продажу під раніше оголошеним брендом позов Fujitsu Apple навряд чи зупинить, та й міняти назву для "яблучної таблетки" компанія теж швидше за все вже не буде. У крайньому випадку Apple просто перекупить права на даний товарний знак, тим більше, що подібний досвід в Apple уже є: в 2007 році компанія вже влагодила суперечку з компанією Cisco, що раніше випускала програмне забезпечення за назвою iPhone. Комп’ютер iPad виробництва Fujitsu має 3,5-дюймовий екран, працює на базі процесора Intel й операційної системи Windows Mobile. Також комп’ютер підтримує WiFi й Bluetooth. Продається iPad як мобільний пристрій для менеджерів і продавців, що дозволяє в реальному часі відслідковувати бізнес-дані. У США японська компанія дістала права на марку iPad в 2003 року, однак тут такий пристрій був випущений під брендом Mag-Tek. "Їм [Apple], імовірно, треба було б зв’язатися з нами, перш ніж випускати пристрій, але в нас ніяких переговорів з Apple не було. Apple зайняла дивну позицію", — говорить Едвард Пеннінгтон, юрист компанії Fujitsu.
корисний матеріал? Натисніть:
|