Звукозаписна компанія Sony Music Entertaiment приєднується до сервісу Vevo, який створюють компанії Google та Universal Music. В Universal говорять, що Sony стала першим стороннім правовласником, який має велику музичну бібліотеку і вирішив приєднатися до нового сервісу
Запуск Vevo заплановано на другу половину поточного року. Фінансові умови угоди з Sony не розкриваються. "Vevo як і раніше відкритий для сторонньої стратегічної участі або входу інвесторів і партнерів", — говориться в заяві Universal й Google.
"Ми розділяємо загальні принципи й відношення до того, як повинен розвиватися ринок музичного та відеоконтенту преміум-якості", — заявив виконавчий директор Sony Music Рольф Шмідт-Хольц.
Мета нового сервісу — створити найбільше в інтернеті сховище ліцензійного музичного й розважального відеоконтенту. "Донька" Google YouTube забезпечить технічну сторону проекту, Universal буде постачальником контенту. Повідомляється, що сервіс буде безкоштовним для користувачів, працювати він буде за рахунок реклами, прибуток від якої YouTube й Universal будуть ділити по заздалегідь обговореній схемі
За словами CEO Universal Дага Морріса, технічно в проекті можуть брати участь й інші звукозаписні компанії. "Я маю намір провести переговори з іншими компаніями, упевнений, що вони будуть зацікавлені в проекті", — говорить Морріс.
Виконавчий директор Google Ерік Шмідт зі своєї сторони повідомив, що YouTube не тільки працює над новим проектом з Universal, але також повністю обновив існуючу ліцензійну угоду, за якою на сайті розміщений деякий контент звукозаписної компанії. Крім того, Шмідт говорить, що проект Vevo не буде ще одним YouTube-каналом, це буде власний сайт зі своєю площадкою, який буде для YouTube сателітом.
Даг Морріс упевнений, що для Universal Vevo також виявиться вигідним, тому що компанія вже давно планувала відкрити власний відео-сайт, але підходящого партнера все якось не знаходилося. "Навіть із тих пір, як MTV став потужною культурною силою й ще більш потужним комерційним проектом, який пропонує кліпи по телебаченню, рекорд-індустрія завжди розуміла, що проекти, аналогічні MTV — це всього лише промо, чого не можна сказати про інтернет", — говорить він
Джерело: CyberSecurity
корисний матеріал? Натисніть:
|