Французьке агентство по збору роялті SACEM і музичний лейбл EMI поспішили відреагувати на критику з боку Єврокомісії із приводу протидії створенню єдиної загальноєвропейської системи ліцензування музичних творів
У знятті бар’єрів для створення загальноєвропейського розважального інтернет-магазину в першу чергу зацікавлена корпорація Apple й її магазин iTunes.
Роялті-агентства всіх країн Євросоюзу традиційно діють незалежно друг від друга. Тому для відкриття загальноєвропейського інтернет-магазину (того ж iTunes) його творцям треба домовитися з 27 фірмами. І кожній заплатити. Лейбли підтримують цю практику, тому що вона дозволяє заробляти більше. Особливо зацікавлена у цьому EMI. Єврокомісія ж вважає, що подібна стратегія гальмує створення загальноєвропейського ринку цифрової музики
Після вчорашньої критики, з якою комісар з питань конкурентної боротьби Нелі Кроес обрушилася на SACEM й EMI, агентство й лейбл пішли на поступки
Так, SACEM оголосило про готовність передоручати збір роялті фірмам з інших країн. Іншими словами, якщо інтернет-магазин укладе договір з SACEM на дистрибуцію творів французького виконавця, йому більше не треба домовлятися про це з агентствами з інших країн. SACEM, одне із самих авторитетних роялті-агентств у Європі, пообіцяло пролоббіювати створення загальноєвропейської ліцензії в колі своїх колег
Компанія EMI повідомила, що дозволить продавати свою музику на всій території Європи по єдиній ліцензії
Зі своєї сторони Нелі Кроес заявила, що Єврокомісія буде пильно стежити за тим, щоб й інші агентства й лейбли слідували прикладу SACEM й EMI.
Джерело: SecurityLab
корисний матеріал? Натисніть:
|