На головну | Пишіть нам | Пошук по сайту тел (063) 620-06-88 (інші) Укр | Рус | Eng   
У будь-якій цивілізованій країні права інтелектуальної власності повинні бути такими ж святими і непорушними, як і право приватної власності
  новини  ·  статті  ·  послуги  ·  інформація  ·  питання-відповіді  ·  про Ващука Я.П.  ·  контакти за сайт: 
×
Якщо ви помітили помилку чи похибку, позначте мишкою текст, що включає
помилку (все або частину речення/абзацу), і натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нам.
×

YouTube дійшов згоди про показ фільмів від Sony Pictures, MGM й інших

2009-04-17

Інтернет-сервіс сервіс YouTube досяг ліцензійної угоди з кінокомпаніями Sony Pictures, Metro Goldwyn Mayer і телекомпанією CBS на показ в інтернеті в потоковому режимі їх контенту, у тому числі фільмів і записів телевізійних програм. Повідомлення про це з’явилося в офіційному блозі YouTube.

Найближчим часом популярний відеопортал додасть на головну сторінку нову вкладку, на якій можна буде побачити який саме контент зараз доступний на сайті. У компанії говорять, що побачити останні новинки кіно- і телепрокату на YouTube не вийде, безкоштовний доступ буде наданий до записів фільмів минулих років, причому в YouTube говорять, що з укладанням угод з кіновиробниками й телекомпаніями на порталі почнеться поділ контенту на професійний й аматорський

У розділі професійного відео буде більше реклами, тому що Google необхідно оплачувати ліцензійні покази передач і відео в інтернеті. «Поки ми сконцентруємося на рекламній моделі оплати показів, технології мікроплатежів користувачів або передплатних моделей нами в цей момент не розглядаються», — говорить виконавчий директор компанії Ерік Шмідт.

У блозі повідомляється, що крім визнаних голлівудських брендів, Google дійшла згоди на покази ще з 11 компаніями, у тому числі з Anime Network, Shout Factory, Telenext Media, Documentary Channel, First Look Studios й іншими. Ці компанії нададуть для YouTube близько 700 фільмів, кілька тисяч Тв-програм і сотні епізодів

На думку західних аналітиків, сьогоднішній анонс став справжнім ударом у спину для більш молодого конкурента YouTube, сервісу Hulu, що є спільним підприємством компаній NBC й News Corp.

«Це перший наш крок у даному напрямку й ми думаємо, що він позитивний з погляду бізнесу. Зараз ми перебуваємо в переговорному процесі й з іншими голлівудськими правовласниками», — говорить Кріс Дейл, представник YouTube.

Крім усього іншого в блозі компанії говориться, що днями була розширена ліцензійна угода з компанією Lions Gate Entertainment і студією Liberty Media. «Деяким партнерам ми надаємо більш гнучку схему роботи, наприклад через показ відео у власному програмному плеєрі», — говорить Сара Поллак, менеджер з маркетінгу YouTube.


Джерело: CyberSecurity

корисний матеріал? Натисніть:




інші новини...
© Ярослав Ващук, 2003-2023
при використанні будь-яких матеріалів сайту посилання на джерело обов'язкове
[pageinfo]
сайты Хмельницкого bigmir)net TOP 100