Інтернет-сервіс сервіс YouTube досяг ліцензійної угоди з кінокомпаніями Sony Pictures, Metro Goldwyn Mayer і телекомпанією CBS на показ в інтернеті в потоковому режимі їх контенту, у тому числі фільмів і записів телевізійних програм. Повідомлення про це з’явилося в офіційному блозі YouTube.
Найближчим часом популярний відеопортал додасть на головну сторінку нову вкладку, на якій можна буде побачити який саме контент зараз доступний на сайті. У компанії говорять, що побачити останні новинки кіно- і телепрокату на YouTube не вийде, безкоштовний доступ буде наданий до записів фільмів минулих років, причому в YouTube говорять, що з укладанням угод з кіновиробниками й телекомпаніями на порталі почнеться поділ контенту на професійний й аматорський
У розділі професійного відео буде більше реклами, тому що Google необхідно оплачувати ліцензійні покази передач і відео в інтернеті. «Поки ми сконцентруємося на рекламній моделі оплати показів, технології мікроплатежів користувачів або передплатних моделей нами в цей момент не розглядаються», — говорить виконавчий директор компанії Ерік Шмідт.
У блозі повідомляється, що крім визнаних голлівудських брендів, Google дійшла згоди на покази ще з 11 компаніями, у тому числі з Anime Network, Shout Factory, Telenext Media, Documentary Channel, First Look Studios й іншими. Ці компанії нададуть для YouTube близько 700 фільмів, кілька тисяч Тв-програм і сотні епізодів
На думку західних аналітиків, сьогоднішній анонс став справжнім ударом у спину для більш молодого конкурента YouTube, сервісу Hulu, що є спільним підприємством компаній NBC й News Corp.
«Це перший наш крок у даному напрямку й ми думаємо, що він позитивний з погляду бізнесу. Зараз ми перебуваємо в переговорному процесі й з іншими голлівудськими правовласниками», — говорить Кріс Дейл, представник YouTube.
Крім усього іншого в блозі компанії говориться, що днями була розширена ліцензійна угода з компанією Lions Gate Entertainment і студією Liberty Media. «Деяким партнерам ми надаємо більш гнучку схему роботи, наприклад через показ відео у власному програмному плеєрі», — говорить Сара Поллак, менеджер з маркетінгу YouTube.
Джерело: CyberSecurity
корисний матеріал? Натисніть:
|