5 лютого в Малому залі Одеської міськради відбувся брифінг, де були оголошені результати конкурсу на створення туристичного логотипа й слогана міста, представлені бренд-бук і дослідження, проведені в ході розробки його брендових атрибутів
Ще в березні 2008 року міським департаментом рекреаційного комплексу й туризму був оголошений конкурс на кращий логотип і гасло туристичної Одеси. Але, незважаючи на кількаразове перенесення дати закінчення прийому робіт, переможець був все-таки визначений — ним стало київське агентство Bohush Communications.
Обраний за підсумками конкурсу логотип складається з написання слова «Одеса», слогану у вигляді хвилі «Море вражень» і стилізованого всміхненого сонечка
Тепер логотип і слоган повинні затвердити депутати Одеської міськради. Варто відзначити, що за використання логотипа й слогану гроші стягуватися не будуть
Джерело: MMR
корисний матеріал? Натисніть:
|