Незалежна експертна рада міжнародної програми Superbrands визначилася із брендами, які займають лідируючі позиції на українському ринку по силі впливу на споживача
З 1078 торговельних марок, що претендували на першість у сегменті B2C, був відібраний 351 кращий бренд в 124 категоріях. Експерти оцінили кожну торговельну марку по шкалі від 1 до 10. Бренди, які набрали мінімум 7 балів з 10 і відповідають таким критеріям як домінування, довголіття, репутація, лояльність споживачів і позитивне сприйняття бренду на ринку вважаються лідерами. Найбільше число брендів-лідерів у таких категоріях як «Одяг» (10), «Автомобілі» (9), «Пиво» (7), «Косметика декоративна» (7). Жодного бренду-лідеру не виявлено в категоріях «Молоко», «Медицина, фармацевтика», «Ювелірні компанії».
Бренди-лідери, чиї історії успіху ввійдуть у книгу Superbrands, одержать статус Супербренду. Оголошення переможців рейтингу й церемонія нагородження брендів, які одержать статус Супербренду, пройде в лютому 2009.
Програма Superbrands проводиться більш ніж в 80 країнах по усім світі, а з 2008 року й в Україні. Мета проекту — визначення й підтримка найсильніших брендів країни, які значно впливають на споживачів. Участь у рейтингу безкоштовна. Бренди оцінює незалежна рада експертів, що складається з авторитетних представників суспільних і ділових кіл, провідних спеціалістів в галузі бізнес-аналітики, юриспруденції, освіти, маркетингу, реклами
Джерело: MMR
корисний матеріал? Натисніть:
|