Ця думка народилася в бренда після аналізу інновацій минулих років, у результаті якого в Kellogg’s відзначили, що безліч нових продуктів і технологічних рішень прийшло «ззовні» і вирішили спростити процес подачі пропозицій для бренду й діалог з ним.
Тепер за адресою kelloggsgreatideas.com приймають ідеї по створенню нових продуктів, пакування й технологічні інновації — як від компаній й агентств, які хочуть працювати з Kellogg’s, так і від споживачів, які хотіли б щось порадити бренду.
Відповідати обіцяють протягом 6-8 тижнів з моменту одержання пропозиції, а, щоб показати, що цей процес — цілком реальний, а не просто декларація про наміри «бути відкритим для діалогу», на сайті відкрили спеціальний розділ про вже реалізовані проекти. Один з них — створення серії напоїв, що знижують апетит (Special K2O).
«Коли мова йде про інновації, важливо пам’ятати, що гарні ідеї можуть прийти звідки завгодно», — відзначив Джим Меллуіш (Jim Melluish), директор з маркетингу підрозділу Kellogg’s Open Innovation. «Цей проект об’єднає ідеї й можливості для їхньої реалізації».
Джерело: BrandNews
корисний матеріал? Натисніть:
|