Агентство Interbrand опублікувало підсумки щорічного рейтингу Best Global Brands, версію 2008 року. У нього входять найдорожчі бренди світу, і влучення в топ-100 цього року обійшлося маркам майже в 3,34 мільярди доларів
У звіті Best Global Brands 2008 своє лідерство зберегла Coca-Cola, що втримує перший рядок уже протягом восьми років. За нею йдуть IBM (2), Microsoft (3) і General Electric (4). Уперше в топ-10 Interbrand потрапив Google, що в 2007 році входив тільки в 20 найдорожчих брендів.
У рейтингу широко представлені технологічні й комунікаційні бренди — такі, як Nokia (5), Intel (7), уже відзначений Google (10), Hewlett-Packard (12), Cisco (17), Samsung (21) і Oracle (23), Apple (24) і Sony (25).
Дослідники відзначають, що, незважаючи на фінансову кризу, що займає значну частку повідомлень у ЗМІ, деякі фінансові бренди зберегли свої високі позиції в рейтингу (наприклад, American Express (15)), а деякі — потрапили туди вперше (наприклад, Visa (100)).
Самою дорогою серед автомобільних марок стала Toyota (6).
Джерело: BrandNews
корисний матеріал? Натисніть:
|