На головну | Пишіть нам | Пошук по сайту тел (063) 620-06-88 (інші) Укр | Рус | Eng   
Прибутки від використання патентів у світі зросли від 3 млрд дол. у 1982 році до 120 млрд дол. у 2003 році
  новини  ·  статті  ·  послуги  ·  інформація  ·  питання-відповіді  ·  про Ващука Я.П.  ·  контакти за сайт: 
×
Якщо ви помітили помилку чи похибку, позначте мишкою текст, що включає
помилку (все або частину речення/абзацу), і натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нам.
×

Агентство Interbrand опублікувало підсумки щорічного рейтингу Best Global Brands

2008-09-29

Агентство Interbrand опублікувало підсумки щорічного рейтингу Best Global Brands, версію 2008 року. У нього входять найдорожчі бренди світу, і влучення в топ-100 цього року обійшлося маркам майже в 3,34 мільярди доларів

У звіті Best Global Brands 2008 своє лідерство зберегла Coca-Cola, що втримує перший рядок уже протягом восьми років. За нею йдуть IBM (2), Microsoft (3) і General Electric (4). Уперше в топ-10 Interbrand потрапив Google, що в 2007 році входив тільки в 20 найдорожчих брендів.

У рейтингу широко представлені технологічні й комунікаційні бренди — такі, як Nokia (5), Intel (7), уже відзначений Google (10), Hewlett-Packard (12), Cisco (17), Samsung (21) і Oracle (23), Apple (24) і Sony (25).

Дослідники відзначають, що, незважаючи на фінансову кризу, що займає значну частку повідомлень у ЗМІ, деякі фінансові бренди зберегли свої високі позиції в рейтингу (наприклад, American Express (15)), а деякі — потрапили туди вперше (наприклад, Visa (100)).

Самою дорогою серед автомобільних марок стала Toyota (6).


Джерело: BrandNews

корисний матеріал? Натисніть:




інші новини...
© Ярослав Ващук, 2003-2023
при використанні будь-яких матеріалів сайту посилання на джерело обов'язкове
[pageinfo]
сайты Хмельницкого bigmir)net TOP 100