Компанія Adidas захистила свій знаменитий смугастий логотип у Європейському суді,
повідомляє lenta.ru з посиланням на AFP. Відповідно до постанови суду, використання
двох смужок у логотипах інших компаній завдає шкоди торговельній марці Adidas,
яка використовує три смужки
Європейський суд, розташований у Люксембурзі, відзначив, що використання смужок
у логотипах інших компаній може ввести кінцевого споживача в оману — смугасту символіку Adidas й інших виробників спортивного одягу легко
можна сплутати. Проте, остаточне рішення в справі буде приймати суд
Нідерландів, що і почав її розглядати
Нагадаємо, що судовий розгляд у справі тривав протягом десяти років.
Весь цей час виробники спортивного одягу, такі як Hennes & Mauritz
і C&A, намагалися відстояти своє право на використання смужок у своїх логотипах.
Компанія Adidas же наполягала на тому, що використовувати смугасту символіку може
тільки вона
Верховний суд Євросоюзу двічі відхиляв позов компанії Adidas. В 2000 році суд
відхилив позов на підставі того, що логотипи інших компаній не схожі на логотип
Adidas. Через три роки суд ухвалив, що використання двох смужок конкурентами
не є порушенням прав Adidas, а служить лише декоративним елементом спортивного
одягу
companion
корисний матеріал? Натисніть:
|