Компанію «Beeline» викрито в плагіаті рекламних образів, запозичених з реклами британського оператора мобільного зв’язку Vodafone.
У ролику «Літній безліміт» оператор мобільного зв’язку «Beeline» використовує образ «вставних щелеп на ніжках». Як виявилося, такий самий образ використовує інша компанія — британський оператор мобільного зв’язку Vodafone.
Vodafone є одним з найбільших світових операторів мобільного зв’язку, працює в 27 країнах і має в цілому 186,8 мільйонів абонентів.
Стосовно питання про авторські права на рекламний ролик «Літній безліміт», у відділі реклами компанії Beeline повідомляють, що не знають про використання подібного образу британським Vodafone.
Розробкою ролика «Літній безліміт» займалася піар-кампанія BBDO Москва. За словами представників Beeline, ця компанія працює з російським офісом телекомунікаційного оператора, і ролик «Літній безліміт» був адаптований з російського варіанта реклами.
BBDO Москва є одним з найстарших російських рекламних агентств. Як стверджує сайт компанії, BBDO Москва «створює творчі ідеї, які ефективно працюють та знаходять відгук у споживачів і сприяють росту бізнесу клієнтів».
Малоймовірно, що в Beeline не знали про плагіат, вважає інформаційно-аналітичне видання UAdaily. Однак це навряд чи допоможе у випадку, якщо Vodafone почне судовий розгляд про порушення авторських прав.
Джерело: Журнал «Інтелектуальна власність»
корисний матеріал? Натисніть:
|