Правильний слоган виражає ідею бренда і сприяє залученню
споживача. І він може стати причиною як успіху, так і невдачі всієї
рекламної кампанії.
З осені минулого року гіганти шоколадної індустрії Nestle і Mars позиваються через авторські права на фразу «Have a break» («Зроби паузу»).
Ці три слова
використовуються в рекламних роликах обох компаній. У Nestle — по усьому світі
в
рекламі шоколадки Kit Kat («Have a break, have a Kit Kat» — «Зроби
паузу, з’їли KitKat»). У Mars — у Росії для батончика Тwiх («Зроби паузу — з’їж
Twix»). Крім того, Mars збирається випускати шоколадки Break («Пауза»)
чи
Have a break, для реклами яких як не можна краще підійде
вищезгаданий слоган. Очевидно, що затіяла цей позов Nestle і намагається з
допомогою суду вставити конкуренту ціпка в колеса.
http://www.admarket.ru/read_issl.phtml?x=794
корисний матеріал? Натисніть:
|