| 
                                                                   
Правильний слоган виражає ідею бренда і сприяє залученню 
  споживача. І він може стати причиною як успіху, так і невдачі всієї 
  рекламної кампанії.  
З осені минулого року гіганти шоколадної індустрії Nestle і Mars позиваються через авторські права на фразу «Have a break» («Зроби паузу»). 
  Ці три слова 
  використовуються в рекламних роликах обох компаній. У Nestle — по усьому світі 
  в 
  рекламі шоколадки Kit Kat («Have a break, have a Kit Kat» — «Зроби 
  паузу,  з’їли KitKat»). У Mars — у Росії для батончика Тwiх («Зроби паузу — з’їж 
  Twix»). Крім того, Mars збирається випускати шоколадки Break («Пауза») 
  чи 
  Have a break, для реклами яких як не можна краще підійде 
  вищезгаданий слоган. Очевидно, що затіяла цей позов Nestle і намагається з 
  допомогою суду вставити конкуренту ціпка в колеса. 
http://www.admarket.ru/read_issl.phtml?x=794 
                                                                        
                                                                
корисний матеріал? Натисніть: 
 
 
                                                                 |