На головну | Пишіть нам | Пошук по сайту тел (063) 620-06-88 (інші) Укр | Рус | Eng   
Сила інтелекту не в тому, щоб все знати, а в тому щоб знати, де в даний момент можна знайти необхідну інформацію
  новини  ·  статті  ·  послуги  ·  інформація  ·  питання-відповіді  ·  про Ващука Я.П.  ·  контакти за сайт: 
×
Якщо ви помітили помилку чи похибку, позначте мишкою текст, що включає
помилку (все або частину речення/абзацу), і натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нам.
×

«Слоган — не горобець, правильно вилетить — споживача піймає»

2003-07-02

 

Правильний слоган виражає ідею бренда і сприяє залученню споживача. І він може стати причиною як успіху, так і невдачі всієї рекламної кампанії.

З осені минулого року гіганти шоколадної індустрії Nestle і Mars позиваються через авторські права на фразу «Have a break» («Зроби паузу»). Ці три слова використовуються в рекламних роликах обох компаній. У Nestle — по усьому світі в рекламі шоколадки Kit Kat («Have a break, have a Kit Kat» — «Зроби паузу, з’їли KitKat»). У Mars — у Росії для батончика Тwiх («Зроби паузу — з’їж Twix»). Крім того, Mars збирається випускати шоколадки Break («Пауза») чи Have a break, для реклами яких як не можна краще підійде вищезгаданий слоган. Очевидно, що затіяла цей позов Nestle і намагається з допомогою суду вставити конкуренту ціпка в колеса.

http://www.admarket.ru/read_issl.phtml?x=794

корисний матеріал? Натисніть:




інші новини...
© Ярослав Ващук, 2003-2023
при використанні будь-яких матеріалів сайту посилання на джерело обов'язкове
[pageinfo]
сайты Хмельницкого bigmir)net TOP 100