Тиждень моди в Нью-Йорку переріс у судовий позов кутюр’є проти «піратів», які копіюють їх моделі і випускають в масовий тираж, розповідає iPlus. Федеральний суд Манхеттена повідомив, що прийняв до розгляду позов від відомого в Нью-Йорку торгового дому Anthropologie Inc. проти не менш відомої торгової мережі одягу Forever 21. Позивачі звинувачують власницю цього торгового бренду в порушенні прав інтелектуальної власності і недобросовісній конкуренції.
Мережа готового одягу Forever 21, що швидко росте, привертає покупців одягом від кращих модельєрів, але тільки вдесятеро дешевше. Компанія Anthropologie Inc. звернулася до суду через декілька тижнів після аналогічного позову дизайнерської групи Carole Hochman. Таким чином, вже близько двадцяти нью-йоркських дизайнерів шукають судового захисту від Forever 21. «Дрібний хижак», що має мережу, яка швидко росте по всій країні, «заклав бомбу під модну індустрію США», яка приносить близько 180 мільярдів доларів в рік, вважає співтовариство модельєрів.
Власниця Forever 21 — виходець з Індії Сіма Ананд не бачить нічого поганого в своєму бізнесі. У інтерв’ю газеті «Нью-Йорк Таймс» вона заявила, що не викрадає моделі у кутюр’є, а всього лише «знаходить в них натхнення» і прямо з показів мод по телефону дає рекомендації своїм швейним цехам в Індії, як створити ту або іншу партію одягу. «Феноменальна в світі моди Forever 21 забезпечує своїм покупцям безпрецедентний вибір сучасного одягу, завжди різного і завжди стильного», — так рекомендує себе цей торговий дім на офіційному сайті. У магазині на 34-ій стріт на Манхеттені менеджмент утримується від коментарів. Ціни на блузи і брюки тут стартують від 19 доларів, і клієнтів з не дуже товстим гаманцем в її фірмових магазинах завжди в багато. На претензії маститих дизайнерів одягу про те, що Ананд «викидає» на свої прилавки дешеві новинки раніше, ніж вони з’являються в бутіках на П’ятій авеню, Сіма філософськи відповідає, що «правила гри диктує ринок». До речі, ця пані визнана однією з кращих азіатських представниць бізнесу, про що свідчить диплом в її офісі, підписаний Біллом і Хілларі Клінтон. Американські парламентарії, за свідченням преси, під натиском елітарних торгових домів починають лобіювати законопроект, який покликаний приборкати «піратів» на ринку модного одягу.
Джерело: Журнал «Інтелектуальна власність»
корисний матеріал? Натисніть:
|