Англо-голландський концерн Unilever, один зі світових лідерів у виробництві продуктів харчування і побутової хімії, оголосив про зміну своєї глобальної бренд-стратегії.
Її результатом повинні стати радикальне реформування портфеля брендів, скорочення витрат на $1,62 млрд протягом найближчих трьох років, збільшення продажів найбільш могутніх торгових марок і підвищення загальної рентабельності. З нинішніх 1600 торгових марок компанії шляхом аналізу продажів буде виділена група “сильних”. Їх буде не більш 400. Для того щоб потрапити в список “сильних”, бренд повинний займати перше чи друге місця у своєму вузькому сегменті в конкретному регіоні. Виробництво продукції під іншими 1200 марками буде припинено протягом найближчих трьох років. Зараз ці торгові марки забезпечують близько 10% обороту концерну.
корисний матеріал? Натисніть:
|