На головну | Пишіть нам | Пошук по сайту тел (063) 620-06-88 (інші) Укр | Рус | Eng   
Кишеньковий персональний комп’ютер (КПК) – обов’язковий атрибут безперервного творчого процесу і незамінна річ для творчої людини
  новини  ·  статті  ·  послуги  ·  інформація  ·  питання-відповіді  ·  про Ващука Я.П.  ·  контакти за сайт: 
×
Якщо ви помітили помилку чи похибку, позначте мишкою текст, що включає
помилку (все або частину речення/абзацу), і натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нам.
×

Торгові марки світових лідерів

2003-06-15

Англо-голландський концерн Unilever, один зі світових лідерів у виробництві продуктів харчування і побутової хімії, оголосив про зміну своєї глобальної бренд-стратегії.

Її результатом повинні стати радикальне реформування портфеля брендів, скорочення витрат на $1,62 млрд протягом найближчих трьох років, збільшення продажів найбільш могутніх торгових марок і підвищення загальної рентабельності. З нинішніх 1600 торгових марок компанії шляхом аналізу продажів буде виділена група “сильних”. Їх буде не більш 400. Для того щоб потрапити в список “сильних”, бренд повинний займати перше чи друге місця у своєму вузькому сегменті в конкретному регіоні. Виробництво продукції під іншими 1200 марками буде припинено протягом найближчих трьох років. Зараз ці торгові марки забезпечують близько 10% обороту концерну.

корисний матеріал? Натисніть:




інші новини...
© Ярослав Ващук, 2003-2023
при використанні будь-яких матеріалів сайту посилання на джерело обов'язкове
[pageinfo]
сайты Хмельницкого bigmir)net TOP 100