Корпорації Intel не вдалося скасувати реєстрацію товарного знаку Intelmark,
яким володіє глобальна маркетингова компанія CPM.
CPM, що має 4000 співробітників в 10 різних країнах, зареєструвала торговельний
знак в 1997 році для «маркетингу й телемаркетингових послуг. В 2003 році
каліфорнійський гігант в області виробництва комп’ютерних чипів спробував визнати
торговельний знак недійсним. У задоволенні позовних вимог було відмовлено й
Intel подав апеляцію.
За словами Intel товарний знак, що заперечує, «надав би несправедливі
переваги або наніс би збиток репутації [компанії]». Представник компанії
також указав на те, що торговельний знаки Intel є «одними із самих впізнаваних
у світі» і має «дуже значну репутацію в Об’єднаному королівстві».
CPM затверджує, що використання нею товарного знаку Intelmark ні яким образом
не шкодить репутації компанії Intel.
Суддя Петтен погодився з CPM. Він визнав силу бренда Intel, посилаючись на
чарт брендів 1993 року, що поставив Intel на третє місце в списку самих успішних
світових товарних знаків, слідом за Coca-Cola й Marlboro. (Насправді, недавній
чарт, складений експертами по брендам компанії Superbrands помістив Intel тільки
на 126 місце в Об’єднаному королівстві торік). Суддя Петтен зробив висновок:
«Репутація, що має торговельний знак Intel була б достатня, щоб середній
споживач сфокусував свою увагу на частині «INTEL» у слові «INTELMARK»,
але «додавання «MARK» створює необхідний ступінь відмінності.
Апеляція Intel була скасована.
source: out-law.com
корисний матеріал? Натисніть:
|