Cудді Верховного суду ФРН в Карлсруе дійшли висновку, що торговельна марка
«Футбол ЧС-2006» (World Cup 2006) не підпадає під закон про захист
товарних знаків, повідомляє Лента.ru
Це словосполучення — «звичайний мовний зворот», який в Німеччині
використовують для позначення майбутньої світової першості з футболу. Словосполучення
World Cup 2006 не має розрізнювального значення і, отже, не підходить для того,
щоб відрізняти продукцію і послуги однієї, конкретної фірми від інших.
Верховний суд ФРН також визнав, що Міжнародна федерація футболу (ФІФА) допустила
зловживання правом.
ФІФА вже зареєструвала цей товарний знак на користь офіційних споносорів ЧС-2006
для більш ніж 860 різних товарів та послуг. Від продажу товарного знаку World
Cup 2006 вона одержала близько 750 мільйонів євро.
Деякі спонсори майбутньої світової першості, які заплатили за можливість ексклюзивно
використовувати футбольний товарний знак, мають намір повернути 20 відсотків
грошей.
Журнал «Інтелектуальна власність»
корисний матеріал? Натисніть:
|