Корпорація «Sela» придбала в кінокомпанії «Амедіа» права
на товарний знак «Zimaletto», який використовується у серіалі «Не
родись красивой». На сьогодні в усім світі продаж ліцензій на використання
назв або символіки фільму широко поширена, але на фіктивні бренди, що з’являються
у фільмі по сценарію, спроби ще ніколи не було.
Як пишуть російські «Відомості», насправді в серіалі вигадана компанія
«Zimaletto» — безпосереднє місце дії, що постійно перебуває в центрі
уваги. Герої проекту займаються виробництвом одягу, вирішують проблеми із продажами,
позиціюванням марки й т.д. Саме позиціювання реальної марки в класі одягу преміум
трохи бентежить маркетологів.
На думку президента Гільдії маркетологів Ігоря Березіна, прямих вигід від телевізійної
популярності марки не буде — перетинання аудиторій невелике. «Серіал, звичайно,
рейтинговий, але в основному його дивляться сім’ї середнього класу. Більш забезпечена
аудиторія в цей час перебуває на переговорах або на презентаціях і паті, або
вечеряє в ресторанах. Для глядачів серіалу було б логічніше випускати економічне
прет-а-порте або масс-маркет. Але з іншого боку, у Росії такого ще не було,
і історія цього вдалого маркетингового ходу буде з різних сторін висвітлюватися
пресою, у тому числі й діловою», — сказав він.
По сюжету серіалу «Не родись красивой» компанія спочатку випускала
одяг класу люкс, але потім у неї почалися проблеми. У підсумку «Zimaletto»
зайнялася продажами одягу за доступними цінами. Експерти вважають, що успіх
марки навряд чи виявиться пов’язаний з її телевізійним минулим. У той же час
корпорація «Sela» настроєна серйозно. У цьому сезоні в Росії відкриється
8 бутіків «Zimaletto» і близько 100-150 планується протягом 5 років.
Нагадаємо, у Росії сьогодні досить більшим попитом користуються бренди улюблених
з дитинства мультфільмів (мережа універсамів «Пятерочка» придбала
права на «Ну, постривай!», а «Петмол» — на марку «Простоквашино»),
набагато меншим — сучасного російського кіно. Правда, торік компанія «Акмалько»
придбала в «Першого каналу» права на випуск кетчупів під брендом «Турецький
гамбіт».
ЛIгабiзнесIнформ
українська Мережа ділової інформації
корисний матеріал? Натисніть:
|