На головну | Пишіть нам | Пошук по сайту тел (063) 620-06-88 (інші) Укр | Рус | Eng   
«Венчурний бізнес — це коли інвестуються 10 компаній, з них половина стає банкрутами, у трьох ви повертаєте свої інвестиції, одна дає 10-кратне зростання й у ще одній компанії прибуток в 100 разів перевищує вкладення» — Тім Дрейпер
  новини  ·  статті  ·  послуги  ·  інформація  ·  питання-відповіді  ·  про Ващука Я.П.  ·  контакти за сайт: 
×
Якщо ви помітили помилку чи похибку, позначте мишкою текст, що включає
помилку (все або частину речення/абзацу), і натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нам.
×

«Sela» придбала в серіалу права на використання товарного знаку «Zimaletto»

2006-06-06

Корпорація «Sela» придбала в кінокомпанії «Амедіа» права на товарний знак «Zimaletto», який використовується у серіалі «Не родись красивой». На сьогодні в усім світі продаж ліцензій на використання назв або символіки фільму широко поширена, але на фіктивні бренди, що з’являються у фільмі по сценарію, спроби ще ніколи не було.

Як пишуть російські «Відомості», насправді в серіалі вигадана компанія «Zimaletto» — безпосереднє місце дії, що постійно перебуває в центрі уваги. Герої проекту займаються виробництвом одягу, вирішують проблеми із продажами, позиціюванням марки й т.д. Саме позиціювання реальної марки в класі одягу преміум трохи бентежить маркетологів.

На думку президента Гільдії маркетологів Ігоря Березіна, прямих вигід від телевізійної популярності марки не буде — перетинання аудиторій невелике. «Серіал, звичайно, рейтинговий, але в основному його дивляться сім’ї середнього класу. Більш забезпечена аудиторія в цей час перебуває на переговорах або на презентаціях і паті, або вечеряє в ресторанах. Для глядачів серіалу було б логічніше випускати економічне прет-а-порте або масс-маркет. Але з іншого боку, у Росії такого ще не було, і історія цього вдалого маркетингового ходу буде з різних сторін висвітлюватися пресою, у тому числі й діловою», — сказав він.

По сюжету серіалу «Не родись красивой» компанія спочатку випускала одяг класу люкс, але потім у неї почалися проблеми. У підсумку «Zimaletto» зайнялася продажами одягу за доступними цінами. Експерти вважають, що успіх марки навряд чи виявиться пов’язаний з її телевізійним минулим. У той же час корпорація «Sela» настроєна серйозно. У цьому сезоні в Росії відкриється 8 бутіків «Zimaletto» і близько 100-150 планується протягом 5 років.

Нагадаємо, у Росії сьогодні досить більшим попитом користуються бренди улюблених з дитинства мультфільмів (мережа універсамів «Пятерочка» придбала права на «Ну, постривай!», а «Петмол» — на марку «Простоквашино»), набагато меншим — сучасного російського кіно. Правда, торік компанія «Акмалько» придбала в «Першого каналу» права на випуск кетчупів під брендом «Турецький гамбіт».


ЛIгабiзнесIнформ
українська Мережа ділової інформації

корисний матеріал? Натисніть:




інші новини...
© Ярослав Ващук, 2003-2023
при використанні будь-яких матеріалів сайту посилання на джерело обов'язкове
[pageinfo]
сайты Хмельницкого bigmir)net TOP 100