На початку 2006 року на вулиці Кірова в центрі Ульяновська з’явився рекламний
білборд автосервісу. Слоган говорить «Пашем как негры». По всій
видимості в такий спосіб рекламне агентство РСН, автор реклами, вирішило підкреслити
працьовитість і ретельність співробітників авторемонтної майстерні. Однак іноземний
студент із Африки, що навчається в одному з вузів Ульяновська, порахував таке
порівняння образливим, що дискредитує його по расовій ознаці й подав у скаргу
в Керування федеральної антимонопольної служби по Уляновській області.
Тепер антимонопольщики мають розібратися, чи правомірно таке порівняння й чи
не є воно прикладом неетичної реклами.
За її словами, розслідування по даній справі почалося у зв’язку з повідомленнями
в пресі й із заявою африканця. Якщо антимонопольні органи вирішать, що реклама
неетична, то компанії грозить грошовий штраф у розмірі від 40 до 500 тисяч рублів,
відзначила Горохова.
Як повідомляється на інтернет-сайті обласного Керування ФАС, справа у відношення
ТОВ РСН було порушено ще 24 березня 2006 року. «У відношенні ТОВ «РСН»
керуванням порушена справа по факті розміщення неетичної реклами по ст. 8 Федерального
закону «Про рекламу». У рекламі автосервісу «Південний»,
розміщеному на білборді на вул. Кірова в м. Ульяновську, суспільством використані
образливі слова й порівняння відносно раси: «Пашем как «негры».
Одночасно проти ТОВ РСН порушене адміністративна справа по ст. 14.3 Коап РФ».
У керуванні додали, що це перший подібний випадок в Уляновській області. В
2003 й 2005 роках антимонопольщики розслідували справи, пов’язані з рекламою,
що дискредитує по статевій ознаці.
Джерело: NEWSru.com
корисний матеріал? Натисніть:
|