«Перший канал», спродюсіровавший за останні роки кілька кінобестселерів,
знайшов додаткове джерело доходу. Його дочірня компанія ProPlacement продає
виробничим компаніям право використовувати «полюбившиеся» глядачам
назви.
Днями в столичному роздробі з’явилося пиво «Старый мельник» з логотипом
фільму «Дневной дозор» на алюмінієвій банці. У січні компанія «Топ-сервіс»
почала продаж кишенькових ліхтарів і батарейок «Космос. Ночной дозор»
з кадрами з фільму
на впакуванні. Торік компанія «Акмалько» випустила кетчуп «Турецкий
гамбит». Але цей тільки початок. На своєму сайті ProPlacement пропонує
до продажу ще дві марки «Убойна сила» й «Есенин».
Під назвами популярних серіалів можна виробляти 38 товарів, серед яких трубки
для паління, хлібобулочна продукція, одяг, ігрові карти, аксесуари для мобільних
телефонів і багато чого іншого. В roPlacement відмовляються розповідати про
свої плани й розкривати фінансові результати діяльності. Не коментують ці питання
й на «Першому каналі».
Однак співробітники компаній, що працювали з ProPlacement, розповіли «Ведомостям»,
що за використання брендів «Першого каналу» потрібно платити роялті
в 10-20% від роздрібної ціни продукції. Ставка залежить від обсягу виробництва
й від виду товару.
Джерело
корисний матеріал? Натисніть:
|