Компанія «PepsiCo» заявила про досудовому урегулюванні позову до
компанії «Coca-Cola». Цей крок, за інформацією компанії, послідував
за згодою «Coca-Cola» припинити трансляцію телевізійного рекламного
ролика спортивного напою «Powerade Option», у якому його характеристики
порівняються з виробленим «PepsiCo» напоєм «Gatorade».
«Наше головне завдання — це забезпечити правильне інформування споживачів
щодо переваг функціональних спортивних напоїв, і ми задоволені рішенням «Powerade
Option», — сказав віце-президент «Gatorade» Сінді Олстон.
За інформацією «PepsiCo», «Powerade Option» припинив трансляцію
відеоролика «Drag Race», що, за словами «Gatorade», містить
неточну інформацію. Крім того, компанія змінить текст другого рекламного ролика
(«Laces»), що містить порівняння енергетичних характеристик двох конкуруючих
напоїв.
Нагадаємо, «PepsiCo» подала позов на «Coca-Cola» у районний
суд Чикаго за порушення прав у рекламі спортивного напою «Powerade Option»,
виробленого «Coca-Cola». У ролику «Powerade Option», крутити
який почали в березні, говориться, що по деяких характеристиках напій перевершує
вироблений «Pepsi» «Gatorade».
На сьогоднішній день компанія «Pepsi» відстає від компанії «Coca-Cola»
по загальному виробництву безалкогольних напоїв, однак «Pepsi» лідирує
в сегменті спортивних напоїв.
«PepsiCo Inc.» — другий по величині у світі виробник безалкогольних
напоїв по ринковій вартості. За останні п’ять років темпи росту продажів «Coca-Cola»
збільшилися на 2,4%, «PepsiCo» — на 7,8%. Компанія «PepsiCo»
має 5 заводів на території Росії, на яких випускається більше 160 видів продукції.
«Кока-Кола Бевереджіз Україна» — дочірнє підприємство найбільшого
виробника безалкогольних напоїв «Coca-Cola Co». В 2004 році оборот
компанії «Coca-Cola З.» склав $5,27 млрд.
ЛIгабiзнесIнформ
корисний матеріал? Натисніть:
|