ВАТ «Луганськхолод» (ТМ «Королівське морозиво», «Оскар»
й ін.), що входить у п’ятірку лідерів українського ринку морозива, планує збільшити
частку продажів ліцензійних брендів до 25%. Про це повідомив виконавчий директор
ВАТ «Луганськхолод» Павло Звєрєв.
За його словами, компанія продовжила співробітництво за ліцензійною згодою з
компанією «Вимм-Билль-Данн» на використання торговельних марок «Чудо»
й «Рудий Ап». Також у нинішньому році був укладений ліцензійний договір
з компанією «Альтервест XXI століття» на використання персонажів з
«Простоквашино». Проте «Луганськхолод» має намір обмежити
присутність чужих брендів у власній лінійці продуктів. «Ми використовуємо
вже готові сильні знаки, але залучаючи чужі бренди, ми ризикуємо, тобто ми визначили
для себе 25% частку продажів і більше не плануємо розширювати лінійку ліцензійних
брендів», — підкреслив П. Звєрєв.
В 2005 р. частка продажів «Луганськхолод» ліцензійних брендів морозива
склала близько 15%. На сьогоднішній день компанія залишається єдиним виробником
в Україні, що використовує цей спосіб просування продукції.
Практика ліцензійних відносин впроваджена на російському ринку морозива і є
дуже розповсюдженою в усьому світі. П. Звєрєв також повідомив, що в 2007 р.
компанія має намір вивести на ринок власний потужний бренд.
Companion
корисний матеріал? Натисніть:
|