На головну | Пишіть нам | Пошук по сайту тел (063) 620-06-88 (інші) Укр | Рус | Eng   
Прибутки від використання патентів у світі зросли від 3 млрд дол. у 1982 році до 120 млрд дол. у 2003 році
  новини  ·  статті  ·  послуги  ·  інформація  ·  питання-відповіді  ·  про Ващука Я.П.  ·  контакти за сайт: 
×
Якщо ви помітили помилку чи похибку, позначте мишкою текст, що включає
помилку (все або частину речення/абзацу), і натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нам.
×

Ліцензійні бренди морозива від «Луганськхолоду»

2006-03-22

ВАТ «Луганськхолод» (ТМ «Королівське морозиво», «Оскар» й ін.), що входить у п’ятірку лідерів українського ринку морозива, планує збільшити частку продажів ліцензійних брендів до 25%. Про це повідомив виконавчий директор ВАТ «Луганськхолод» Павло Звєрєв.

За його словами, компанія продовжила співробітництво за ліцензійною згодою з компанією «Вимм-Билль-Данн» на використання торговельних марок «Чудо» й «Рудий Ап». Також у нинішньому році був укладений ліцензійний договір з компанією «Альтервест XXI століття» на використання персонажів з «Простоквашино». Проте «Луганськхолод» має намір обмежити присутність чужих брендів у власній лінійці продуктів. «Ми використовуємо вже готові сильні знаки, але залучаючи чужі бренди, ми ризикуємо, тобто ми визначили для себе 25% частку продажів і більше не плануємо розширювати лінійку ліцензійних брендів», — підкреслив П. Звєрєв.

В 2005 р. частка продажів «Луганськхолод» ліцензійних брендів морозива склала близько 15%. На сьогоднішній день компанія залишається єдиним виробником в Україні, що використовує цей спосіб просування продукції.

Практика ліцензійних відносин впроваджена на російському ринку морозива і є дуже розповсюдженою в усьому світі. П. Звєрєв також повідомив, що в 2007 р. компанія має намір вивести на ринок власний потужний бренд.


Companion

корисний матеріал? Натисніть:




інші новини...
© Ярослав Ващук, 2003-2023
при використанні будь-яких матеріалів сайту посилання на джерело обов'язкове
[pageinfo]
сайты Хмельницкого bigmir)net TOP 100