Брендом року-2002, за результатами досліджень британської консалтингової компанії Interbrand, стала інтернет-пошукова система Google. Сьогодні розвідувач Google обслуговує більш половини всіх запитів, випереджаючи конкурентів — Yahoo!, MSN Search і AOL Search — і залучаючи порядку 14, 4 млн відвідувачів у тиждень. Дієслово «to google» уже міцно увійшло у розмовну англійську мову. На відміну від інших компаній GoogLe старанно уникає телереклами, покладаючись на перевірений принцип передачі інформації «з вуст у вуста».
Друге місце в рейтингу Interbrand займає виробник софта і комп’ютерів Apple (14%).
Які методи використовуються при визначенні вартості бренда і для чого взагалі потрібна їх оцінка читайте в статті Тетяни Самойлової “Бренди оцінені і неоцінені” на сайті “ВЯПат”.
корисний матеріал? Натисніть:
|