На головну | Пишіть нам | Пошук по сайту тел (063) 620-06-88 (інші) Укр | Рус | Eng   
«Венчурний бізнес — це коли інвестуються 10 компаній, з них половина стає банкрутами, у трьох ви повертаєте свої інвестиції, одна дає 10-кратне зростання й у ще одній компанії прибуток в 100 разів перевищує вкладення» — Тім Дрейпер
  новини  ·  статті  ·  послуги  ·  інформація  ·  питання-відповіді  ·  про Ващука Я.П.  ·  контакти за сайт: 
×
Якщо ви помітили помилку чи похибку, позначте мишкою текст, що включає
помилку (все або частину речення/абзацу), і натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нам.
×

Крадені бренди в Росії процвітають

2006-03-09

Щоб вийти на вітчизняний ринок, іноземним компаніям доводиться відстоювати право на використання власних товарних знаків.

Як стало відомо RBC daily, 3 березня Палата по патентних суперечках Федеральної служби по інтелектуальній власності, патентам і товарним знакам (Роспатент) розгляне заперечення, подане швейцарською компанією Interbrand Zintzmeyer & Lux (один з найдорожчих брендів у сфері бренд-комунікацій) проти реєстрації товарного знаку Interbrand, що належить ЗАТ «Интербрэнд Рус консалтинг». Юристи швейцарської Interbrand пропонують розглядати цю суперечку в загальному контексті претензій, які великі іноземні компанії пред’являють до російських власників аналогічних торговельних марок — сквотерам.

Ситуація, коли іноземна фірма, вирішивши прийти на російський ринок, виявляє, що тут уже працює російський підприємець, що зареєстрував товарний знак фірми на себе, досить поширена. На початку 90-х деякі фірми сотнями реєстрували на себе товарні знаки, що збігаються із брендами великих західних фірм. Найвідомішими сквотерами можна назвати компанію «Зуйков і партнери» (у різний час п-ну Зуйкову належали товарні знаки Akai й Starbucks) і ВАТ «Моспатент» (воно виявилося першим у Росії власником товарних знаків Forbes, Samsung, Audi, Bridgestone, Hochland, Kirin і багатьох інших). Зараз в активній стадії перебуває суперечка між шведською компанією Hennes & Mauritz і російської H&M International, обидві вони торгують одягом під маркою H&M (Hennes & Mauritz є присутнім на ринку з 1947 року, а H&M International з 2005). Як повідомили RBC daily у Роспатенті, останнє голосне рішення Палати по патентних суперечках (ППС) було пов’язане зі скасуванням реєстрації товарного знаку Starbucks на російське ТОВ «Старбакс». Заперечення було подано американською «Старбакс Корпорейшн», найбільшою у світі кавовою компанією. У підсумку «Старбакс Корпорейшн» удалося відстояти свій бренд: у листопаді керівництво Роспатента затвердило рішення ППС про визнання недійсної реєстрації всесвітньо відомого торговельного знака за російською фірмою. Адвокат МКА «Князєв і партнери» Олексій Паршиков уважає, що експертиза заявок на реєстрацію товарних знаків не завжди проводиться Роспатентом досить ретельно. «Я не хочу сказати однозначно, що фахівці Роспатента не приділяють належну увагу своїй роботі. Але при бажанні одержати необхідний висновок експерта й зареєструвати товарний знак в обхід існуючих обмежень, у принципі, можливо», — відзначив адвокат.


Джерело

корисний матеріал? Натисніть:




інші новини...
© Ярослав Ващук, 2003-2023
при використанні будь-яких матеріалів сайту посилання на джерело обов'язкове
[pageinfo]
сайты Хмельницкого bigmir)net TOP 100