BMW подав у канадський суд позов проти Nissan за використання японським автомобілевиробником
літери «М» у нещодавній рекламній кампанії бренду Infiniti.
BMW, що впродовж тривалого часу використовує знак «М» на своїх моделях
елітного класу, не заперечує права використання відповідних позначок на моделях
Infinity, однак протестує проти фрази, що використовується у рекламі — «the
M is coming» («приходить M»).
На рекламних зображеннях літера «М» є значно більшого розміру від
логотипу Nissan. У зверненні до суду BMW зазначено, що «розрізняльна здатність
суб-бренду «М» зазнає шкоди, якщо її почнуть асоціювати з моделями
Infinity, якість яких, як припускається, є гіршою, а ціна — помірнішою».
За інформацією сайту автоновин LeftlaneNews від 31 січня, суд відхилив клопотання
BMW негайно заборонити Nissan використовувати торговельну марку «М»,
проте погодився розпочати негайний розгляд справи.
Журнал «Інтелектуальна власність»
корисний матеріал? Натисніть:
|