На головну | Пишіть нам | Пошук по сайту тел (063) 620-06-88 (інші) Укр | Рус | Eng   
Кишеньковий персональний комп’ютер (КПК) – обов’язковий атрибут безперервного творчого процесу і незамінна річ для творчої людини
  новини  ·  статті  ·  послуги  ·  інформація  ·  питання-відповіді  ·  про Ващука Я.П.  ·  контакти за сайт: 
×
Якщо ви помітили помилку чи похибку, позначте мишкою текст, що включає
помилку (все або частину речення/абзацу), і натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нам.
×

Антимонопольний комітет заступився за «Raffaellо»

2005-12-09

Антимонопольний комітет України (АМКУ) ухвалив рішення щодо визнанні дій державного підприємства «Севастопольський виноробний завод» (Крим) і ТОВ «Торговий дім «Маркет-Групп» (Дніпропетровськ), що використав елементи торговельної марки «Raffaellо» в оформленні етикеток гристого вина, несумлінною конкуренцією. Про це заявив глава антимонопольного відомства Олексій Костусєв сьогодні під час засідання АМКУ.

Представник компанії ТОВ «Ферреро Україна» був задоволений винесеним рішенням АМКУ, а український виробник шампанського і його дистриб’ютор визнали порушення. Ухвалюючи рішення щодо штрафних санкціях відносно українських компаній, в АМКУ вказали на той факт, що з торговельної мережі було вилучено 50 тис. пляшок шампанського «Raffaell» на суму близько 1 млн.грн. Розмір штрафу стосовно ДП «Севастопольський виноробний завод» склав 10 тис.грн., до ТОВ «Торговий дім «Маркет-Групп» — 20 тис.грн.

А.Костусєв порекомендував ДП «Севастопольський виноробний завод» і ТОВ «Торговий дім «Маркет-Групп» бути більше обачними в маркетингових новинках і підвищити правову культуру, зокрема, знання Закону «Про захист від недобросовісної конкуренції». «Конкуренція повинна бути чесною. Не можна залучати покупців, використовуючи чужий торговельний знак, добре відомий у багатьох країнах миру, або ж займатися імітацією пакування іншого товару, що вже завоював ринок», — сказав він. Також А.Костусєв підкреслив: «В Україні у відносинах між компаніями усе більше затверджуються чесні традиції підприємництва».

АМКУ встановив, що із грудня 2004 року ДП «Севастопольський виноробний завод» почав випускати гристі вина під ТМ «Raffaell». Пропозиція відносно ТМ шампанського й зразки етикеток для його оформлення надійшли від ТОВ «Торговий дім «Маркет-Групп», що є дистриб’ютором продукції заводу. Загальний обсяг реалізації шампанського «Raffaell» у регіонах склав 88 тис. 703 пляшки.

Порівняльний аналіз зовнішнього оформлення пакування й комплекту етикеток вина гристого «Raffaell» виробництва українського заводу й серії пакувань цукерок «Raffaellо» виробництва корпорації «Ferrero Group» (Бельгія) показав, що загальне колірне, композиційне й графічне оформлення пакувань вина, місце й порядок розташування позначення «Raffaell», друковані шрифти є ідентичними або практично збігаються з відповідними елементами оформлення пакувань кондитерських виробів, які поставляють на український ринок корпорація «Ferrero Group». При цьому дозвіл на використання знаків «Raffaellо» й елементів зовнішнього оформлення, які мають правовий захист на Україні, корпорація не давала.


Юридична практика


корисний матеріал? Натисніть:




інші новини...
© Ярослав Ващук, 2003-2023
при використанні будь-яких матеріалів сайту посилання на джерело обов'язкове
[pageinfo]
сайты Хмельницкого bigmir)net TOP 100