На головну | Пишіть нам | Пошук по сайту тел (063) 620-06-88 (інші) Укр | Рус | Eng   
У США «індустрія копірайту» створює 5% ВВП, а інтелектуальна власність є головною статтею експорту
  новини  ·  статті  ·  послуги  ·  інформація  ·  питання-відповіді  ·  про Ващука Я.П.  ·  контакти за сайт: 
×
Якщо ви помітили помилку чи похибку, позначте мишкою текст, що включає
помилку (все або частину речення/абзацу), і натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нам.
×

«Союз-Віктан» обвинувачують у неправомірному використанні торговельного знака «Дикий мед»

2005-11-29

Представники торговельної марки «Медовуха» обвинувачують компанію «Союз-Віктан» у неправомірному використанні торговельного знака «Дикий мед». Про це кореспондентові Лігабізнесінформ повідомив бренд-менеджер торговельної марки «Медовуха» Євгеній Разуваєв.

Представники ТМ «Медовуха» не виключають можливості звернутися в суд і відстояти свої права, «якщо не вдасться вирішити цю проблему цивілізованим шляхом».

У свою чергу, у компанії «Союз-Віктан» заяви представників ТМ «Медовуха» розцінюють як факт несумлінної конкуренції, оскільки в них, вважають у компанії, реальні факти подаються в перекрученому виді. «Дана модель поводження в інформаційному просторі добре відома: більше слабкі компанії намагаються розкрутити невідомі споживачеві торговельні марки. Особливо у випадку слабкого позиціювання, коли просування продукту, у зв’язку з відсутністю відмітних рис, ускладнене», — відзначають у компанії «Союз-Віктан».

За словами представників компанії, горілку «Дикий мед» «Союз-Виктан» не випускає, а в асортименті компанії значиться горілка «Medoff Whild Honey», що випускається з 2003 року.

Представник іншої сторони, Є.Разуваєв повідомив, що до рішення всіх юридичних колізій горілка «Медовуха Дикий мед» не буде виробляться. «Ми не маємо морального права перед споживачем випускати цей продукт, незважаючи на те, що ми до цього готові», — відзначив він.

Горілка під ТМ «Медовуха» виробляється на орендованих потужностях лікеро-горільчаного заводу «Хортиця», контрольний пакет акцій якого належить дочірньому підприємству датської інвестиційної компанії «Імідж Холдинг». Торговельний знак «Дикий мед» був зареєстрований компанією «Чаросвит» (Київ) в 2002 році, а в середині жовтня 2005 року перейшов у власність ТМ «Медовуха» в особі її головного технолога Тетяни Гринь.


ЛIгабiзнесIнформ



Українська компанія «Союз-Віктан» ризикує втратити горілчаний бренд «Medoff. Wild Honey», що вона випускає з 2003 року. Про свої права на торговельну марку заявляє українсько-датський «Імідж Холдинг», що володіє лікерогорілчаним заводом «Хортиця». Технолог останнього створив рецептуру медяної горілки й придбав у компанії «Чаросвіт» права на товарний знак «Дикий мед». Передача прав на зареєстрований в 2003 році товарний знак відбулася в жовтні поточного року.

У цей час на заводі йде підготовка до запуску горілки під брендом «Медовуха. Дикий мед». Продукція двох компаній позиціюється в різних цінових сегментах. Не виключено, що виробник дешевої горілки «Медовуха» планує розкрутити нову марку на хвилі скандалу. Результат справи непередбачений. Реальним власником марки «Дикий мед» є російське ГУП «Башспиртпром». Коли на російському ринку з’явилася преміальна горілка «Medoff. Wild Honey», підприємство виразило збурювання, однак утрималося від судового переслідування. Зараз ситуація може змінитися, повідомляє Секрет фірми.


Companion

корисний матеріал? Натисніть:




інші новини...
© Ярослав Ващук, 2003-2023
при використанні будь-яких матеріалів сайту посилання на джерело обов'язкове
[pageinfo]
сайты Хмельницкого bigmir)net TOP 100