ЗАТ «Холдингова компанія «Ладога» одержує патент на портрет
Петра I для зображення на алкогольній продукції.
Портрет Петра I компанія використає на пляшках своїх горілок преміального сегмента — «Царська», «Царська Оригінальна», «Царська Золота».
Як повідомили в «Ладозі», компанія розраховує, що образ Петра буде
асоціюватися з її продукцією. Для патенту обрано одне з 200 прижиттєвих зображень
Петра I, пише «Діловий Петербург».
«Нове законодавство про товарні знаки полегшує процес реєстрації портретів
і прізвищ історичних осіб без згоди спадкоємців, — коментує Марина Смирнова,
патентний повірений по товарних знаках ЗАТ «Невінпат». — Якщо із часу
смерті художника або історичного персонажа пройшло більше 75 років, то строк
давнини по авторському праву вийшов. Портрет Петра I дуже популярний у виробників
алкоголю й сигарет».
Крім «Ладоги» портрети Петра I на горілочних етикетках використають
ГУП «ПО «Татспиртпром», ВАТ «Туласпирт». Оскільки «Ладога»
запатентує один конкретний портрет, іншим компаніям використати інші зображення
Петра I, у тому числі на алкогольній продукції, закон дозволяє.
Зараз у РФ зареєстровано два товарні знаки із зображенням Петра I: сигарети
«Петро I» (ВАТ «Петро») і сигарети «Петро Великий»
(ЗАТ «З Тютюн»). Крім цього зареєстровані права на зображення Катерини
II і Григорія Распутіна.
Джерело
корисний матеріал? Натисніть:
|