Російські продавці чаю — компанії «Орими Трейд» і «Май» — сперечаються за право на товарний знак «Гіта». Як повідомляють «Відомості»,
петербурзьке ТУ ФАС порушило справу за заявкою «Орими Трейд».
У жовтні минулого року компанія «Май» почала продавати в регіонах
чай «Гіта». Це викликало невдоволення її основного конкурента — петербурзької
компанії «Орими Трейд», що належить комбінований товарний знак «Принцеса
Гіта». Тому в липні «Орими Трейд» подала заяви в теруправління
ФАС по Санкт-Петербургу й Ленобласті, а 23 серпня звернулася в Палату по патентних
спорах Роспатента із запереченням проти надання охорони марці «Гіта».
У понеділок петербурзьке теруправління ФАС за заявкою «Орими Трейд»
порушило справу у відношенні «Мая» за ознаками несумлінної конкуренції.
«Ознаки порушення є — на ринок виведений чай в упакуванні, що подібне до
ступеня змішання з упакуванням конкурента», — коментує начальник відділу
припинення монополістичної діяльності й несумлінної конкуренції Марія Кондратенко.
В «Орими Трейд» заявляют, что дизайн упаковки чая «Гіта»
копиює дизайн «Принцеси Гіти», что вводить споживача в оману. Згідно
спеціальному дослідженню, проведеному ВЦИОМ за замовленням «Орими Трейд»,
більшість опитаних уважають, що можуть поплутати марки при покупці.
Однак в «Маї» не вважають, що копіюють упакування конкурента. За словами
директора по зовнішніх зв’язках компанії «Май» Павла Ісаєва, їхня
компанія перша зареєструвала знак «Гіта» у категорії «чай» — ще 31 жовтня 1997 р. При цьому, за його словами, у зареєстрованого за «Орими
Трейд» знака «Принцеса Гіта» правовий захист поширюється на всі
товари 30-го класу за винятком категорії «чай».
PR-менеджер «Орими Трейд» Марія Драбова стверджує, що її компанія
ще в 1996 р. зареєструвала знак «Принцеса Гіта», однак реєстрацію
по 30-му класі, у тому числі й у категорії «чай», цей знак пройшов
в 1998 р.
Джерело
корисний матеріал? Натисніть:
|