На головну | Пишіть нам | Пошук по сайту тел (063) 620-06-88 (інші) Укр | Рус | Eng   
Держава повинна побачити переваги людського потенціалу — знань, інтелектуальної власності, ідей — перед нафтою, газом, металом і нерухомістю: на відміну від природних копалин людський потенціал має здатність накопичуватися.
  новини  ·  статті  ·  послуги  ·  інформація  ·  питання-відповіді  ·  про Ващука Я.П.  ·  контакти за сайт: 
×
Якщо ви помітили помилку чи похибку, позначте мишкою текст, що включає
помилку (все або частину речення/абзацу), і натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нам.
×

«Орими Трейд» і «Май» сперечаються через «Гіту»

2005-09-21

Російські продавці чаю — компанії «Орими Трейд» і «Май» — сперечаються за право на товарний знак «Гіта». Як повідомляють «Відомості», петербурзьке ТУ ФАС порушило справу за заявкою «Орими Трейд».

У жовтні минулого року компанія «Май» почала продавати в регіонах чай «Гіта». Це викликало невдоволення її основного конкурента — петербурзької компанії «Орими Трейд», що належить комбінований товарний знак «Принцеса Гіта». Тому в липні «Орими Трейд» подала заяви в теруправління ФАС по Санкт-Петербургу й Ленобласті, а 23 серпня звернулася в Палату по патентних спорах Роспатента із запереченням проти надання охорони марці «Гіта».

У понеділок петербурзьке теруправління ФАС за заявкою «Орими Трейд» порушило справу у відношенні «Мая» за ознаками несумлінної конкуренції. «Ознаки порушення є — на ринок виведений чай в упакуванні, що подібне до ступеня змішання з упакуванням конкурента», — коментує начальник відділу припинення монополістичної діяльності й несумлінної конкуренції Марія Кондратенко.

В «Орими Трейд» заявляют, что дизайн упаковки чая «Гіта» копиює дизайн «Принцеси Гіти», что вводить споживача в оману. Згідно спеціальному дослідженню, проведеному ВЦИОМ за замовленням «Орими Трейд», більшість опитаних уважають, що можуть поплутати марки при покупці.
Однак в «Маї» не вважають, що копіюють упакування конкурента. За словами директора по зовнішніх зв’язках компанії «Май» Павла Ісаєва, їхня компанія перша зареєструвала знак «Гіта» у категорії «чай» — ще 31 жовтня 1997 р. При цьому, за його словами, у зареєстрованого за «Орими Трейд» знака «Принцеса Гіта» правовий захист поширюється на всі товари 30-го класу за винятком категорії «чай».

PR-менеджер «Орими Трейд» Марія Драбова стверджує, що її компанія ще в 1996 р. зареєструвала знак «Принцеса Гіта», однак реєстрацію по 30-му класі, у тому числі й у категорії «чай», цей знак пройшов в 1998 р.


Джерело


корисний матеріал? Натисніть:




інші новини...
© Ярослав Ващук, 2003-2023
при використанні будь-яких матеріалів сайту посилання на джерело обов'язкове
[pageinfo]
сайты Хмельницкого bigmir)net TOP 100