На головну | Пишіть нам | Пошук по сайту тел (063) 620-06-88 (інші) Укр | Рус | Eng   
В Україні на 01.10.2013 (з 1992 р.) зареєстровано 394423 охоронних документів на ОПВ, із них патентів: 108167 на винаходи, 83871 на корисні моделі, 25522 на промзразки, 176805 свідоцтв на знаки для товарів і послуг, 13 свідоцтв на топографії ІМС, 20 реєстрацій КЗПТ та 25 свідоцтв на право на використання зареєстрованих КЗПТ
  новини  ·  статті  ·  послуги  ·  інформація  ·  питання-відповіді  ·  про Ващука Я.П.  ·  контакти за сайт: 
×
Якщо ви помітили помилку чи похибку, позначте мишкою текст, що включає
помилку (все або частину речення/абзацу), і натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нам.
×

Роспатент додав «Російській горілці» популярності

2005-09-20

12.09.2005 Роспатент за заявкою ФКП «Союзплодоимпорт» визнав загальновідомими два товарні знаки — «Радянське шампанське» й «Російська горілка». Тепер у Росії не може бути зареєстрований жоден товарний знак, хоча б схожий на ці. Однак з огляду на те, що випускати що-небудь під брендами «Союзплодоимпорта» без його згоди вже не вирішує жодне місцеве підприємство, більше імовірно, що ФКП більше цікавить очікуваний вступ Росії у ВТО: тоді загальновідомі бренди автоматично одержать додатковий захист на світовому ринку.

Для визнання загальновідомим товарний знак, зокрема, повинен випускатися тривалий час, споживач повинен знати його, відрізняти від продукції конкурентів, асоціювати з конкретним виробником, що продає цей товар. Після визнання бренда загальновідомим його реєстрація заборонена під схожими назвами по будь-яких товарних групах. У Росії загальновідомими визнані такі товарні знаки, як Coca-Cola, «Вісті», «Здоров’я» й ін. Формально ні «Російська горілка», ні «Радянське шампанське» повністю вимогам по реєстрації не відповідали. Наприклад, тільки в Росії в цей час «Радянське» випускають близько 40 шампанських комбінатів. При цьому саме ФКП випуском не займається. Тому асоціювати шампанське з конкретним виробником споживачеві дуже складно. Виробництво «Російської горілки» у Росії взагалі зараз припинено. Проте заявка «Союзплодоимпорта» учора була схвалена. «Визнання загальновідомим дає нам додаткові переваги по захисту наших брендів»,- заявив Ъ глави ФКП Володимир Логінов. За його словами, найближчим часом Роспатент почне розглядати аналогічні заявки його відомства по відомих горілочних марках «Столична» й «Московська». З огляду на те, що право на території Росії на ці марки вже ніхто не заперечує, фахівці з патентного права вважають, що в такий спосіб Володимир Логинов починає масований наступ на численних виробників «Радянського шампанського» у СНД. У той же час спроба зробити «Столичну» загальновідомою — черговий етап у боротьбі ФКП із групою Юрія Шефлера SPI, що розпоряджається брендом Stolichnaya у більшості країн світу. «Швидше за все, це артпідготовка перед вступом Росії у ВТО,- уважає патентний повірений Вадим Усков.- Як тільки ми туди ввійдемо (це повинно відбутися в середині 2006 року.-Ъ), всі загальновідомі й географічні найменування, зареєстровані в Росії, придбають захист в усім світі». Цю версію підтверджує й пан Логінов: «Це буде для нас серйозним аргументом у боротьбі за наші марки як у СНД, так й у країнах далекого зарубіжжя». Однак перспективи цієї боротьби оцінити досить складно. З одного боку, у деяких країнах пострадянського простору ФКП вдається реалізовувати свої плани.

Наприклад, Азербайджан уже визнав марку Stolichnaya за ФКП. З іншого боку, результат боротьби на найважливіших для реалізації Stolichnaya ринках Північної Америки не настільки очевидний. «Для того щоб у США всерйоз розраховувати на успіх, ФКП треба продавати товар, люди повинні знати, що це за організація,- говорить заступник голови ради директорів SPI Андрій Скурихин.- А вони ніякого відношення до горілки не мають».


КоммерсантЪ


корисний матеріал? Натисніть:




інші новини...
© Ярослав Ващук, 2003-2023
при використанні будь-яких матеріалів сайту посилання на джерело обов'язкове
[pageinfo]
сайты Хмельницкого bigmir)net TOP 100