Товарний знак (торговельна марка) завжди має сенс реєструвати, тому що альтернативного захисту його від можливого незаконного використання немає.
Крім того, це дозволить відносити на собівартість послуг фірми (або підприємця) витрати на рекламу, пов'язану зі знаком.
У процесі пошуку (перевірки новизни) знака з'ясується, чи є він оригінальним і чи немає схожих знаків, тому що наявність останніх може викликати претензії їх власників. Особливо це відчутно через кілька років роботи, коли знак уже "розкручений", в нього вкладені великі кошти, а доводиться від нього відмовлятися і проводити ребрендинг.
Ваша студія робить, наскільки я зрозумів, послуги з веб-дизайну. Тому у всіх супровідних документах, рекламних матеріалах та ін. можна і потрібно вказувати свій товарний знак, що з часом при якісних послугах призводить до його впізнаваності споживачем та гарному іміджу, що збільшує затребуваність послуг.
Відносно вибору виду знака при реєстрації (графічний, словесний або комбінований), то це залежить як від Вашого бажання, так і від характеру послуг, наявності сильного елемента в знаку, переважних способів його розповсюдження та інших факторів. Якщо Ви не визначилися остаточно з дизайном знака і можливо його зміна з часом, то доцільна реєстрація словесного знака, що дозволить надалі використовувати слово в різному написанні і з будь-якою графікою.
Якщо ж графічний елемент залишається незмінним, то є сенс реєструвати комбінований знак. Але тоді відповідно до закону про товарні знаки його потрібно використовувати саме в такому вигляді.
Якщо ж на практиці словесний елемент може використовуватися окремо, як і образотворчий, то є сенс реєструвати їх окремо (якщо їх можливо розділити і вони композиційно не пов'язані).
Частіше первинним реєструється словесний елемент, а потім, після вибору його дизайну, вже комбінований.