Іван ЗАЙЦЕВ
Як утримати франчайзі
Каталог франшиз, представлений нещодавно на виставці Франчайзинг-2006, нараховує
понад двісті оголошень про продаж франчайзингових пакетів або запрошень до співпраці.
Однак, за словами самих франчайзерів, попри те що в каталозі присутні пропозиції
практично з усіх галузей бізнесу, знайти підприємця, готового працювати на умовах
франчайзингу, з кожним роком стає усе важче.
У повній відповідності із законами ринку, коли попит перевищує пропозицію,
умови диктує покупець. Сергій Гіровець, менеджер проектів Асоціації франчайзингу
України констатує: «Наразі ринок франчайзингу дисбалансований. Практично
в будь-якій сфері бізнесу кількість бажаючих продати права користування торговою
маркою перевищує число бізнесменів, готових купити франшизу».
Тому франчайзери все частіше змушені піклуватися не стільки про те, як знайти
нового франчайзі, скільки про втримання вже існуючого партнера. Найчастіше підприємці
використовують чотири основних способи збереження партнерства: встановлення
глибоких особистих взаємин із франчайзі, погроза припинення поставок, надання
бонусів і знижок, і, нарешті, брендування точки…
Повний текст статті на сторінці
сайту
корисний матеріал? Натисніть:
|