На головну | Пишіть нам | Пошук по сайту тел (063) 620-06-88 (інші) Укр | Рус | Eng   
У будь-якій цивілізованій країні права інтелектуальної власності повинні бути такими ж святими і непорушними, як і право приватної власності
  новини  ·  статті  ·  послуги  ·  інформація  ·  питання-відповіді  ·  про Ващука Я.П.  ·  контакти за сайт: 
×
Якщо ви помітили помилку чи похибку, позначте мишкою текст, що включає
помилку (все або частину речення/абзацу), і натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нам.
×

ПАРАСОЛЬКА: укриття або тягар?

2006-04-07
Ірина Папуша

У яких випадках зонтичний бренд приносить вигоду власникові.
У зонтичної стратегії є ряд недоліків: суббренди розмивають образ материнського бренду, збільшуються ризики, складність у керуванні. Але ці мінуси «парасольки» можна нівелювати, якщо правильно визначати зону застосування.

Коли ми говоримо про зонтичні бренди, те розуміємо бренд, під яким товари і/або послуги представлені в різних категоріях. Ми виділяємо три основних варіанти реалізації зонтичного бренду.

Використання єдиного імені для продукції й компанії. Приклади: Bosch, Ardo, Electrolux.

Використання імені виробника для додаткового маркування продукції як гарант стандартів якості. У цьому випадку кожна лінійка продукції може мати своє ім’я й свою комунікаційну ідею — бути окремим брендом. Наприклад, вафельний батончик «Хрум» — окремий бренд. При цьому в комунікації фігурує материнський бренд «Світоч»...


Повний текст статті на сторінці сайту

джерело: Сompanion
корисний матеріал? Натисніть:




2020-11-20
Жива вода
інші статті...
© Ярослав Ващук, 2003-2023
при використанні будь-яких матеріалів сайту посилання на джерело обов'язкове
[pageinfo]
сайты Хмельницкого bigmir)net TOP 100