Ірина Папуша
У яких випадках зонтичний бренд приносить вигоду власникові.
У зонтичної стратегії є ряд недоліків: суббренди розмивають образ материнського
бренду, збільшуються ризики, складність у керуванні. Але ці мінуси «парасольки»
можна нівелювати, якщо правильно визначати зону застосування.
Коли ми говоримо про зонтичні бренди, те розуміємо бренд, під яким товари і/або
послуги представлені в різних категоріях. Ми виділяємо три основних варіанти
реалізації зонтичного бренду.
Використання єдиного імені для продукції й компанії. Приклади: Bosch, Ardo,
Electrolux.
Використання імені виробника для додаткового маркування продукції як гарант
стандартів якості. У цьому випадку кожна лінійка продукції може мати своє ім’я
й свою комунікаційну ідею — бути окремим брендом. Наприклад, вафельний батончик
«Хрум» — окремий бренд. При цьому в комунікації фігурує материнський
бренд «Світоч»...
Повний текст статті на сторінці
сайту
корисний матеріал? Натисніть:
|