Едуард Голодницький
Український закон не містить терміна «франчайзинг». Тому, щоб зайняти
інтелектуальний капітал на вигідних умовах у компанії з успішною торговельною
маркою, варто колись вивчити законодавчі тонкості.
По оцінках експертів, в Україні працює біля ста франчайзингових мереж. Насамперед
на ринку нафтопродуктів і ресторанів швидкого харчування. Приміром, у нас оперують
такі відомі франшизодавчими компанії, як МсDоnаld’s, «Баскин & Роббинс»,
«ТНК-Украина», «Лукойл-Украина», «Швидко», «Ростикс»,
«1С: франчайзинг», Uno momento і т.д. Але щоб зайняти інтелектуальний
капітал на вигідних умовах у компанії з успішною торговельною маркою й відпрацьованої
до дріб’язків технологією, необхідно не тільки знати ринок збуту, але й розбиратися
у тонкостях українського законодавства. І тонкостей чимало...
Повний текст статті на сторінці
сайту
корисний матеріал? Натисніть:
|