На головну | Пишіть нам | Пошук по сайту тел (063) 620-06-88 (інші) Укр | Рус | Eng   
Держава повинна побачити переваги людського потенціалу — знань, інтелектуальної власності, ідей — перед нафтою, газом, металом і нерухомістю: на відміну від природних копалин людський потенціал має здатність накопичуватися.
  новини  ·  статті  ·  послуги  ·  інформація  ·  питання-відповіді  ·  про Ващука Я.П.  ·  контакти за сайт: 
×
Якщо ви помітили помилку чи похибку, позначте мишкою текст, що включає
помилку (все або частину речення/абзацу), і натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нам.
×

Орендований брендинг у законі

2006-03-16
Едуард Голодницький

Український закон не містить терміна «франчайзинг». Тому, щоб зайняти інтелектуальний капітал на вигідних умовах у компанії з успішною торговельною маркою, варто колись вивчити законодавчі тонкості.

По оцінках експертів, в Україні працює біля ста франчайзингових мереж. Насамперед на ринку нафтопродуктів і ресторанів швидкого харчування. Приміром, у нас оперують такі відомі франшизодавчими компанії, як МсDоnаld’s, «Баскин & Роббинс», «ТНК-Украина», «Лукойл-Украина», «Швидко», «Ростикс», «1С: франчайзинг», Uno momento і т.д. Але щоб зайняти інтелектуальний капітал на вигідних умовах у компанії з успішною торговельною маркою й відпрацьованої до дріб’язків технологією, необхідно не тільки знати ринок збуту, але й розбиратися у тонкостях українського законодавства. І тонкостей чимало...


Повний текст статті на сторінці сайту

джерело: Companion
корисний матеріал? Натисніть:




2020-11-20
Жива вода
інші статті...
© Ярослав Ващук, 2003-2023
при використанні будь-яких матеріалів сайту посилання на джерело обов'язкове
[pageinfo]
сайты Хмельницкого bigmir)net TOP 100