Валентин МОГИЛЕВСЬКИЙ
Як відомо, знаки для товарів і послуг (торговельні марки) призначені для того,
щоб споживачі могли відрізняти по них товари або послуги одних осіб від товарів
або послуг інших осіб. Однак знаки володіють однією підступною властивістю:
вони можуть вводити в оману. На жаль, не тільки споживачів товарів або послуг,
але й фахівців в області інтелектуальної власності. До такого висновку можна
прийти після ознайомлення з пунктом 3.3 Рекомендацій Президії Вищого господарського
суду України № 04-5/76 від 29 березня 2005 року «Про деякі питання практики
призначення судових експертиз по справах по спорах, пов’язаним із захистом права
інтелектуальної власності»...
Повний текст статті на сторінці
сайту
корисний матеріал? Натисніть:
|