Марія Карпенко
Створювати принципово нові продукти стає усе складніше. Тому самі прибуткові
компанії зосередилися на невеликих поліпшеннях бізнесів-процесів.
Те, що компанії вкладають величезні гроші в дослідження й пошук нових продуктів,
які стануть проривом на ринку, виправдано з економічної точки зору. Обчисливши
чистий грошовий потік від сімнадцяти вдалих винаходів, отриманий компаніями,
що їх впровадили, дослідники визначили середню прибутковість 56%. Це майже в
три рази більше середньої прибутковості американських компаній за останні 30
років, що відповідно рівнялася 16%. «Іронія в тім, що підприємці в основному
приділяють увагу більше ризикованим формам нововведень — тим, які вимагають
величезних витрат на дослідження й впровадження й засновані на нових наукових
досягненнях, — зтверджують аналітики Mercer Management Consultin, консалтингової
компанії, світового лідера в побудові бізнесів-процесів на підприємстві. Намагаючись
вижити в конкурентній боротьбі, компанії нарощують обсяги інвестиційних вкладень,
але збільшення інвестицій не приводить до однозначного зростання прибутку. Тобто
компанії масово намагаються винаходити й не використають більше доступні можливості
одержання прибутку — інновації. Інновації — це більше простий, дешевий і зручний
спосіб удосконалення того продукту, що компанія вже провадить. А винахід — щось
принципово нове, небачене досі»...
Основні питання статті:
Не плутайте інновації й винаходи
Головне — поліпшити те, що вже є
Інновації — постійний прагматичний пошук можливостей
Створити інноваціям особливі умови
П’ять кроків до прибутку
Переборюючи опір
Сумнівна користь антимонопольного законодавства
Сім симптомів змін
Ще один аргумент на користь інновацій: винахід Xerox — мишка для комп’ютера
Повний текст статті на сторінці
сайту
корисний матеріал? Натисніть:
|