На головну | Пишіть нам | Пошук по сайту тел (063) 620-06-88 (інші) Укр | Рус | Eng   
У США «індустрія копірайту» створює 5% ВВП, а інтелектуальна власність є головною статтею експорту
  новини  ·  статті  ·  послуги  ·  інформація  ·  питання-відповіді  ·  про Ващука Я.П.  ·  контакти за сайт: 
×
Якщо ви помітили помилку чи похибку, позначте мишкою текст, що включає
помилку (все або частину речення/абзацу), і натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нам.
×

Бризки шампанського

2005-12-26
Сергій КИРИЛОВ

«Советское шампанское» переходить на нелегальне положення


Рік у рік маркетологи спостерігали і бурхливе зростання продажу шампанського перед новорічними святами, а потім — тривале затишшя і цілковита відсутність збільшення обсягів продажу. Перелом ринкових традицій настав лише в 2004-му, коли приріст продажу становив від 20 до 100% порівняно з 2003 роком, а мертві сезони залишились у минулому — українці почали купувати ігристе не лише до Нового року, а і з інших більш-менш святкових приводів.

Зі зростанням ринку виробники шампанського зосередилися на впровадженні принципу: «хто володіє регіонами — володіє ринком». Компанії, які працювали на локальних ринках, почали активно освоювати нові — дистриб’юторам пропонувалися найвигідніші умови для роботи саме в неосвоєних регіонах.

У результаті частина обсягів продажу КЗШВ «Столичний» перемістилася до центральних областей України, Київський, Одеський та Артемівський заводи шампанських вин відчули збільшення продажу на Західній Україні. Артемівський та Одеський заводи завойовують столицю.

Однак поганий урожай-2004 змусив багатьох виробників переглянути експансійні плани. За словами Володимира Фуркевича, першого заступника генерального директора корпорації «Укрвинпром», у 2004 році в Україні було заготовлено близько 2,5 млн дал шампанських виноматеріалів, тобто близько половини від реальної потреби виробників ігристих вин. Відповідно, протягом 2005 року ціни на вітчизняне шампанське зросли на 10-20%. Утім, сировинні проблеми винороби вже навчилися розв’язувати, оскільки вони є традиційними для «виноградних» сегментів алкогольного ринку. А ось чергові законодавчі нововведення для частини виробників шампанського справді можуть стати нездоланною перешкодою.

З 1 січня 2006 р. набуває чинності новий Закон «Про виноград і виноградне вино», орієнтований на вимоги Світової організації торгівлі. Відповідно до Закону, білі ігристі шампанізовані вина, виготовлені за шампанською технологією із трирічною витримкою у пляшках на дріжджах, повинні називатися «Шампанське України», а шампанізовані вина, виготовлені резервуарним способом, — «Українське ігристе». Використання назви «шампанське» таким чином скасовується як окремо, так і у комбінації з іншими словами, крім «України».


Повний текст статті на сторінці сайту

корисний матеріал? Натисніть:




2020-11-20
Жива вода
інші статті...
© Ярослав Ващук, 2003-2023
при використанні будь-яких матеріалів сайту посилання на джерело обов'язкове
[pageinfo]
сайты Хмельницкого bigmir)net TOP 100