Настасія Корня
Скандал, що розпалився на Україні у зв’язку із приватизацією «помаранчевої
символіки», змусив російських політиків всерйоз задуматися про власні права
на існуючі політичні бренди. Вітчизняний досвід — взяти хоча б неодноразово
клоновану «Родину» свідчить: захищати поки є що.
Самі заповзятливі подбали закріпити досягнутий успіх відразу після виборів.
Як повідомили «НГ» у юридичній службі «Единой России», ще
в 2003 році партія одержала свідчення про те, що логотип з ведмедем і словосполучення
«Единяя Россия» є її інтелектуальною власністю.
Не дуже давно з’ясувалося, що офіційно зареєстрованим власником товарного знаку
«Родина» є Соціалістична єдина партія Росії (СЕПР). Його реєстрація
також відбулася ще в 2003 році. Що, до речі, не перешкодило Дмитру Рогозину
перейменувати власну партію російських регіонів усе в ту ж «Родину»,
і в підсумку ми маємо юридичний казус. Сьогодні в СЕПР повні рішучості виставити
юридичні бар’єри на шляху експлуатації заповітного слова однойменною партією,
але в кожному разі це буде непросто...
Повний текст статті на сторінці
сайту
корисний матеріал? Натисніть:
|