На головну | Пишіть нам | Пошук по сайту тел (063) 620-06-88 (інші) Укр | Рус | Eng   
На земній кулі зареєстровано більше 30 млн. торговельних марок (в Україні – понад 100 тис.) і це число зростає щороку майже на мільйон
  новини  ·  статті  ·  послуги  ·  інформація  ·  питання-відповіді  ·  про Ващука Я.П.  ·  контакти за сайт: 
×
Якщо ви помітили помилку чи похибку, позначте мишкою текст, що включає
помилку (все або частину речення/абзацу), і натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нам.
×

Бренд відомої партії дозволяє пекти сухарі й плавити сталь

2005-08-20
Настасія Корня

Скандал, що розпалився на Україні у зв’язку із приватизацією «помаранчевої символіки», змусив російських політиків всерйоз задуматися про власні права на існуючі політичні бренди. Вітчизняний досвід — взяти хоча б неодноразово клоновану «Родину» свідчить: захищати поки є що.

Самі заповзятливі подбали закріпити досягнутий успіх відразу після виборів. Як повідомили «НГ» у юридичній службі «Единой России», ще в 2003 році партія одержала свідчення про те, що логотип з ведмедем і словосполучення «Единяя Россия» є її інтелектуальною власністю.

Не дуже давно з’ясувалося, що офіційно зареєстрованим власником товарного знаку «Родина» є Соціалістична єдина партія Росії (СЕПР). Його реєстрація також відбулася ще в 2003 році. Що, до речі, не перешкодило Дмитру Рогозину перейменувати власну партію російських регіонів усе в ту ж «Родину», і в підсумку ми маємо юридичний казус. Сьогодні в СЕПР повні рішучості виставити юридичні бар’єри на шляху експлуатації заповітного слова однойменною партією, але в кожному разі це буде непросто...

 

Повний текст статті на сторінці сайту


корисний матеріал? Натисніть:




2020-11-20
Жива вода
інші статті...
© Ярослав Ващук, 2003-2023
при використанні будь-яких матеріалів сайту посилання на джерело обов'язкове
[pageinfo]
сайты Хмельницкого bigmir)net TOP 100