На головну | Пишіть нам | Пошук по сайту тел (063) 620-06-88 (інші) Укр | Рус | Eng   
Сила інтелекту не в тому, щоб все знати, а в тому щоб знати, де в даний момент можна знайти необхідну інформацію
  новини  ·  статті  ·  послуги  ·  інформація  ·  питання-відповіді  ·  про Ващука Я.П.  ·  контакти за сайт: 
×
Якщо ви помітили помилку чи похибку, позначте мишкою текст, що включає
помилку (все або частину речення/абзацу), і натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нам.
×

При додержанні вимог і здійсненні процедур, зазначених у Положенні №10, витрати, пов’язані зі створенням товарного знака, формуватимуть вартість нематеріального активу

2005-06-26

Підприємство понесло витрати на створення торговельної марки: 1) плата рекламній агенції за розробку; 2) витрати на реєстрацію ТМ. Куда вони відносяться? І ще: чи піде на валові витрати плата за штрих-коди різних видів продукції?

Відповідно до п. 1.2 Закону про прибуток, «нематеріальний актив — об’єкти інтелектуальної, у тому числі промислової власності, а також інші аналогічні права, визнані у порядку, встановленому відповідним законодавством, об’єктом права власності платника податку». Торгова марка підлягає реєстрації відповідно до Закону від 15.12.93 р. №3689-XII «Про охорону прав на знаки для товарів і послуг» та Положення про Державний реєстр свідоцтв України на знаки для товарів і послуг (наказ Міністерства освіти і науки України від 10.01.2002 р. №10). Відповідно до п. 2.1 Положення №10, «реєстрація знака для товарів і послуг здійснюється шляхом унесення відповідного запису до реєстру на підставі рішення Держдепартаменту про реєстрацію знака та за наявності документів про сплату державного мита за видачу свідоцтва і збору за публікацію про видачу свідоцтва». Тому при додержанні вимог і здійсненні процедур, зазначених у Положенні №10, витрати, пов’язані зі створенням товарного знака (плата рекламній агенції за розробку, витрати на реєстрацію ТМ), формуватимуть вартість нематеріального активу, який підлягатиме амортизації згідно зі ст. 8 Закону про прибуток.

Штрих-коди присвоюються продукції відповідно до Положення про штрихове кодування товарів (наказ Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції України від 20.08.2002 р. №255). Згідно з правилами системи EAN UCC та повноваженнями, наданими національній організації EAN — асоціації «ЄАН-УКРАЇНА» Постановою КМУ від 12.12.94 р. №821 «Про Асоціацію Товарної Нумерації України (ЄАН-УКРАЇНА)», присвоєння ідентифікаційних номерів EAN UCC в Україні здійснює асоціація…


Повний текст статті на сторінці сайту

корисний матеріал? Натисніть:




2020-11-20
Жива вода
інші статті...
© Ярослав Ващук, 2003-2023
при використанні будь-яких матеріалів сайту посилання на джерело обов'язкове
[pageinfo]
сайты Хмельницкого bigmir)net TOP 100