Підприємство понесло витрати на створення торговельної марки: 1) плата рекламній
агенції за розробку; 2) витрати на реєстрацію ТМ. Куда вони відносяться? І ще:
чи піде на валові витрати плата за штрих-коди різних видів продукції?
Відповідно до п. 1.2 Закону про прибуток, «нематеріальний актив — об’єкти
інтелектуальної, у тому числі промислової власності, а також інші аналогічні
права, визнані у порядку, встановленому відповідним законодавством, об’єктом
права власності платника податку». Торгова марка підлягає реєстрації відповідно
до Закону від 15.12.93 р. №3689-XII «Про охорону прав на знаки для товарів
і послуг» та Положення про Державний реєстр свідоцтв України на знаки для
товарів і послуг (наказ Міністерства освіти і науки України від 10.01.2002 р.
№10). Відповідно до п. 2.1 Положення №10, «реєстрація знака для товарів
і послуг здійснюється шляхом унесення відповідного запису до реєстру на підставі
рішення Держдепартаменту про реєстрацію знака та за наявності документів про
сплату державного мита за видачу свідоцтва і збору за публікацію про видачу
свідоцтва». Тому при додержанні вимог і здійсненні процедур, зазначених
у Положенні №10, витрати, пов’язані зі створенням товарного знака (плата рекламній
агенції за розробку, витрати на реєстрацію ТМ), формуватимуть вартість нематеріального
активу, який підлягатиме амортизації згідно зі ст. 8 Закону про прибуток.
Штрих-коди присвоюються продукції відповідно до Положення про штрихове кодування
товарів (наказ Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції України
від 20.08.2002 р. №255). Згідно з правилами системи EAN UCC та повноваженнями,
наданими національній організації EAN — асоціації «ЄАН-УКРАЇНА» Постановою
КМУ від 12.12.94 р. №821 «Про Асоціацію Товарної Нумерації України (ЄАН-УКРАЇНА)»,
присвоєння ідентифікаційних номерів EAN UCC в Україні здійснює асоціація…
Повний текст статті на сторінці
сайту
корисний матеріал? Натисніть:
|