Світлана ІВАЩЕНКО
Після вступу в силу нової редакції Закону України «Про рекламу» (Закон
про рекламу) у липні 2003 року правове регулювання цієї сфери перетерпіло істотні
зміни. Дотепер не втрачає своєї актуальності тема режиму правового регулювання
розміщення вивісок з найменуванням суб’єктів господарювання.
У відповідності зі статтею 1 Закону про рекламу під рекламою мається на увазі
інформація про особу або товар, розповсюджена в будь-якій формі й будь-якому
способі й призначена для підтримки поінформованості споживачів реклами і їхнього
інтересу відносно таких осіб або товару.
Зовнішня реклама — це реклама, розташовувана на спеціальних і стаціонарних
конструкціях, розташованих на відкритій місцевості, а також на зовнішніх поверхнях
будинків, споруджень, на елементах вуличного встаткування, над проїзною частиною
вулиць і доріг.
Закон про рекламу й Типові правила розміщення зовнішньої реклами не містять
поняття «інформаційної вивіски». У той же час у пункті 7 статті 8
Закону про рекламу встановлено, що розміщення інформації про виробника товару
й/або товару в місцях, де він реалізується або надається, не вважається рекламою.
Однак виникали питання: яким може бути спосіб подачі такої інформації, її зміст,
що варто розуміти під визначенням «місце, де товар реалізується або надається
споживачам», і, у цьому зв’язку, чи поширюється пункт 7 статті 8 Закону
про рекламу на вивіски з назвами суб’єктів господарювання, розташовувані на
фасадах будинків.
Офіційні роз’яснення цих питань з’явилися лише недавно. Зокрема, Державний
комітет України з питань регуляторної політики й підприємництва на своєму сайті
розмістив роз’яснення, чи ставляться до зовнішньої реклами інформаційні вивіски
на фасадах будинків, у яких розміщений суб’єкт господарювання…
Повний текст статті на сторінці
сайту
корисний матеріал? Натисніть:
|