На головну | Пишіть нам | Пошук по сайту тел (063) 620-06-88 (інші) Укр | Рус | Eng   
Кишеньковий персональний комп’ютер (КПК) – обов’язковий атрибут безперервного творчого процесу і незамінна річ для творчої людини
  новини  ·  статті  ·  послуги  ·  інформація  ·  питання-відповіді  ·  про Ващука Я.П.  ·  контакти за сайт: 
×
Якщо ви помітили помилку чи похибку, позначте мишкою текст, що включає
помилку (все або частину речення/абзацу), і натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нам.
×

Нове євро-бачення українського шоу-бізнесу

2005-05-04
Олег Волошин

У міру того як фінансові вкладення в написання, аранжування й запис нових композицій ростуть, продюсерів найбільших українських зірок стали усе більше хвилювати питання виплати винагороди авторам за використання їхніх творчих продуктів у комерційних цілях (так званих роялті). Ці питання адресовані телеканалам, радіостанціям, ресторанам й іншим підприємствам, які прокручують музику в громадських місцях. Однак реальність така, що навіть найбільш впливові виконавці домагаються в найкращому разі оформлення письмової угоди на відтворення своїх композицій теле- та радіокомпаніями. Поки ж телеканали та радіостанції розраховуються із трансльованими виконавцями безкоштовним «промоушн» їхніх нових пісень. Подібні договори, приміром, пропонує авторам укладати «Асоціація мережних телерадитрансляторів України», у яку входять «Новий канал», ICTV , СТБ, М1, «Наше радіо», радіо «Люкс» й «Хіт- FM «. Менш відомі виконавці змушені самі платити за «прокручування» своїх пісень і кліпів, що є парадоксальним для європейських стандартів музичного бізнесу...

А от закордонні гастролери навіть в умовах нашої вольниці досить чітко дотримують загальноєвропейських правил. Як розповів «&» Павло Серб, арт-директор клубу «Чайковський», запрошені закордонні ді-джеї грають винятково ті композиції, які зазначені в розміщені на їхніх сайтах треках-аркушах. «Свіжі» новинки вони часто не відтворюють із тієї причини, що просто не встигають одержати належним чином оформлений дозвіл авторів. Їхнім українським колегам подібної законопослушності треба ще вчитися...

З джерела в апараті віце-прем’єра по гуманітарних питаннях відомо, що Микола Томенко всерйоз планує узятися за боротьбу з аудиопіратством у цілому й несумлінному використанні пісень у політичній рекламі зокрема. Уже набрав широкого розголосу скандал навколо включення пісні Кобзона в ролики проти Ющенко. Яскравим прецедентом може стати судовий розгляд по факту використання регіональним штабом Януковича пісні Руслани Wild Dances для ведення контрагітації в Східній Україні. Фахівці CFC Consulting також думають, що на прикладі цього випадку може бути даний урок накладення відповідальності за порушення прав суб’єктів шоу-бізнесу...


Повний текст статті на сторінці

джерело: Компаньйон
корисний матеріал? Натисніть:




2020-11-20
Жива вода
інші статті...
© Ярослав Ващук, 2003-2023
при використанні будь-яких матеріалів сайту посилання на джерело обов'язкове
[pageinfo]
сайты Хмельницкого bigmir)net TOP 100