Оксана ЗІЗДА
Однією з найважливіших умов успішного розвитку юридичної компанії є її розширення.
Кожна фірма прагне вибрати оптимальну для себе перспективу: розширює спеціалізацію,
відкриває нові напрямки юридичних послуг, завойовує нові територіальні ринки.
Звичайно, найбільш результативним буде комплексний розвиток компанії, що припускає
розширення бізнесу як територіально, так і по сферах діяльності. Територіальне
розширення юридичного бізнесу заслуговує на особливу увагу.
На сьогодні найпоширенішими способами територіального розширення продовжують
залишатися відкриття представництв в інших обласних центрах, а також висновок
договорів з регіональними юридичними компаніями про спільну діяльність або надання
юридичних послуг. Новий Цивільний кодекс України надав можливість юридичним
компаніям використовувати такий вид розвитку юридичного бізнесу, як франчайзінг,
або договір комерційної концесії, як один зі способів просування юридичних послуг,
що дозволяє задовольнити потреба в розширенні і популяризації своєї компанії,
збільшити доход шляхом співробітництва з іншими юридичними компаніями, що володіють
необхідним капіталом і кваліфікованими людськими ресурсами. Однак докладний
аналіз правовідносин за договором франчайзінга дозволяє говорити, що таке співробітництво
буде мати більш сприятливі наслідки скоріше для невеликих компаній — франчайзі:
прискорить їхній розвиток після припинення договору франчайзінгу. З огляду на
характер і специфіку надання юридичних послуг на Україні, потенційні франчайзі — імениті юридичні компанії воліють шукати інші шляхи розширення свого бізнесу.
У чому причина низької популярності такого способу розширення, як максимально
убезпечити ім’я юридичної компанії при укладанні договору франчайзінга? Відповіді
на ці питання нам допомогли знайти юристи авторитетних українських юридичних
фірм...
Повний текст на сторінці
сайті.
корисний матеріал? Натисніть:
|