Наталя ЄРЬОМІНА
На сучасному етапі розвитку ринку товарів і послуг необхідні нестандартні рішення,
що дозволять виробникам додати ізюминку своїй торговельній марці і не загубитися
серед величезного числа конкурентів. Використання оригінальних торговельних
марок, що втілили якийсь образ фірм-виробників, є одним зі способів залучення
уваги споживача до своєї продукції.
Законодавство України допускає різноманіття об’єктів, використовуваних як торговельну
марку. Так, відповідно до частини 2 статті 5 Закону України «Про охорону
прав на знаки для товарів і послуг», об’єктом торговельної марки може бути
будь-яке позначення або їхня комбінація. Як позначення можуть використовуватися
слова, букви, цифри, образотворчі елементи, кольори або колірна комбінація,
а також комбінація таких позначень. Ці позначення, у свою чергу, поділяються
на види.
Категорія торговельних марок, що представляють собою словесні позначення, включає
назви підприємств, які-небудь слова або словосполучення (реальні і вигадані),
а також рекламні гасла. Позначення, представлені буквами і цифрами, можуть містити
в собі одну або кілька букв, цифр, а також їхнє сполучення.
Образотворчі торговельні марки — це різні малюнки і символи, а також плоскі
зображення товарів або упакування. Одним з видів торговельних марок є комбінація
різних елементів — сполучення слів, букв, цифр, зображень, а також логотипи
й етикетки. Категорію кольорових торговельних марок представляють позначення,
що включають слова, зображення і яку-небудь їхню комбінацію в колірному виконанні,
а також колірне сполучення і колір сам по собі.
Крім перерахованих вище, досить розповсюджених видів торговельних марок, існують
нетрадиційні для нашого заявника позначення:
- об’ємні;
- звукові;
- нюхові.
А тепер дещо докладніше про кожне з них...
Повний текст статті — на сторінці
сайту.
корисний матеріал? Натисніть:
|