На головну | Пишіть нам | Пошук по сайту тел (063) 620-06-88 (інші) Укр | Рус | Eng   
У США «індустрія копірайту» створює 5% ВВП, а інтелектуальна власність є головною статтею експорту
  новини  ·  статті  ·  послуги  ·  інформація  ·  питання-відповіді  ·  про Ващука Я.П.  ·  контакти за сайт: 
×
Якщо ви помітили помилку чи похибку, позначте мишкою текст, що включає
помилку (все або частину речення/абзацу), і натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нам.
×

Захист екзотичних торговельних марок

2005-02-14
Наталя ЄРЬОМІНА

На сучасному етапі розвитку ринку товарів і послуг необхідні нестандартні рішення, що дозволять виробникам додати ізюминку своїй торговельній марці і не загубитися серед величезного числа конкурентів. Використання оригінальних торговельних марок, що втілили якийсь образ фірм-виробників, є одним зі способів залучення уваги споживача до своєї продукції.

Законодавство України допускає різноманіття об’єктів, використовуваних як торговельну марку. Так, відповідно до частини 2 статті 5 Закону України «Про охорону прав на знаки для товарів і послуг», об’єктом торговельної марки може бути будь-яке позначення або їхня комбінація. Як позначення можуть використовуватися слова, букви, цифри, образотворчі елементи, кольори або колірна комбінація, а також комбінація таких позначень. Ці позначення, у свою чергу, поділяються на види.

Категорія торговельних марок, що представляють собою словесні позначення, включає назви підприємств, які-небудь слова або словосполучення (реальні і вигадані), а також рекламні гасла. Позначення, представлені буквами і цифрами, можуть містити в собі одну або кілька букв, цифр, а також їхнє сполучення.

Образотворчі торговельні марки — це різні малюнки і символи, а також плоскі зображення товарів або упакування. Одним з видів торговельних марок є комбінація різних елементів — сполучення слів, букв, цифр, зображень, а також логотипи й етикетки. Категорію кольорових торговельних марок представляють позначення, що включають слова, зображення і яку-небудь їхню комбінацію в колірному виконанні, а також колірне сполучення і колір сам по собі.

Крім перерахованих вище, досить розповсюджених видів торговельних марок, існують нетрадиційні для нашого заявника позначення:

- об’ємні;

- звукові;

- нюхові.

А тепер дещо докладніше про кожне з них...


Повний текст статті — на сторінці сайту.


корисний матеріал? Натисніть:




2020-11-20
Жива вода
інші статті...
© Ярослав Ващук, 2003-2023
при використанні будь-яких матеріалів сайту посилання на джерело обов'язкове
[pageinfo]
сайты Хмельницкого bigmir)net TOP 100