На головну | Пишіть нам | Пошук по сайту тел (063) 620-06-88 (інші) Укр | Рус | Eng   
Сила інтелекту не в тому, щоб все знати, а в тому щоб знати, де в даний момент можна знайти необхідну інформацію
  новини  ·  статті  ·  послуги  ·  інформація  ·  питання-відповіді  ·  про Ващука Я.П.  ·  контакти за сайт: 
×
Якщо ви помітили помилку чи похибку, позначте мишкою текст, що включає
помилку (все або частину речення/абзацу), і натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нам.
×

«Чужі» товарні знаки в рекламі

2005-01-05
Світлана ІВАЩЕНКО

Сьогодні використання розкручених торговельних марок відомих компаній іншими суб’єктами господарювання у своїй рекламі — явище досить розповсюджене. Такі суб’єкти (в основному, великі сервісні або торгові центри, кінотеатри, заклади харчування) або обслуговують товари таких компаній, або використовують ці товари у своїй діяльності. Це дозволяє зробити рекламу більш інформативною, живою, додає авторитету рекламованому суб’єктові. Ну а компанія, товарні знаки якої використовуються, одержує додаткову можливість популяризації своїх брендів без особливих зусиль і витрат зі своєї сторони. Тобто ситуація, по великому рахунку, вигідна для обох сторін.

У цьому зв’язку цікаво оцінити взаємини двох суб’єктів з юридичної точки зору, а саме відповісти на запитання: чи необхідно укладати ліцензійний договір на використання «чужого» товарного знаку у своїй рекламі? Слід відразу зазначити, що на практиці це питання вирішується неоднозначно: одні компанії в обов’язковому порядку укладають ліцензійні договори на використання товарного знаку в рекламі, інші ж обходяться взагалі без яких-небудь договорів або дозволів з боку власника знака...


Повний текст статті на сайті «Юридична практика»


корисний матеріал? Натисніть:




2020-11-20
Жива вода
інші статті...
© Ярослав Ващук, 2003-2023
при використанні будь-яких матеріалів сайту посилання на джерело обов'язкове
[pageinfo]
сайты Хмельницкого bigmir)net TOP 100