Світлана ІВАЩЕНКО
Сьогодні використання розкручених торговельних марок відомих компаній іншими
суб’єктами господарювання у своїй рекламі — явище досить розповсюджене. Такі
суб’єкти (в основному, великі сервісні або торгові центри, кінотеатри, заклади
харчування) або обслуговують товари таких компаній, або використовують ці товари
у своїй діяльності. Це дозволяє зробити рекламу більш інформативною, живою,
додає авторитету рекламованому суб’єктові. Ну а компанія, товарні знаки якої
використовуються, одержує додаткову можливість популяризації своїх брендів без
особливих зусиль і витрат зі своєї сторони. Тобто ситуація, по великому рахунку,
вигідна для обох сторін.
У цьому зв’язку цікаво оцінити взаємини двох суб’єктів з юридичної точки зору,
а саме відповісти на запитання: чи необхідно укладати ліцензійний договір на
використання «чужого» товарного знаку у своїй рекламі? Слід відразу
зазначити, що на практиці це питання вирішується неоднозначно: одні компанії
в обов’язковому порядку укладають ліцензійні договори на використання товарного
знаку в рекламі, інші ж обходяться взагалі без яких-небудь договорів або дозволів
з боку власника знака...
Повний текст статті на сайті «Юридична
практика»
корисний матеріал? Натисніть:
|