На головну | Пишіть нам | Пошук по сайту тел (063) 620-06-88 (інші) Укр | Рус | Eng   
На земній кулі зареєстровано більше 30 млн. торговельних марок (в Україні – понад 100 тис.) і це число зростає щороку майже на мільйон
  новини  ·  статті  ·  послуги  ·  інформація  ·  питання-відповіді  ·  про Ващука Я.П.  ·  контакти за сайт: 
×
Якщо ви помітили помилку чи похибку, позначте мишкою текст, що включає
помилку (все або частину речення/абзацу), і натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нам.
×

Чортова дюжина «не можна». 13 найбільш розповсюджених порушень рекламного законодавства

2004-11-03
Борис ДАНЕВИЧ

Закон України «Про рекламу» передбачає кілька непорушних принципів, відступати від яких так люблять багато рекламістів:

1. У рекламі повинні використовуватися тільки точні й однозначні цифри і факти (приміром, розмір знижок або тривалість розпродажу).

2. Реклама повинна бути достовірною, тобто без перебільшень і недомовок, за рахунок яких можна створити в споживачів враження, що рекламований товар наділений позитивними якостями або ознаками, у той час, коли такі якості або ознаки відсутні.

3. Реклама повинна відповідати принципам сумлінної конкуренції. Мається на увазі, що при створенні чергового агітаційного шедевра неприпустимо використовувати чужі позначення і неправомірну порівняльну рекламу (наприклад, коли бренд одного виробника нагадує вже зареєстровану торговельну марку, і споживач починає плутати різні товари або їхню рекламу).

4. Реклама не повинна порушувати етичні, гуманістичні, моральні норми, а також ігнорувати правила пристойності.

5. Рекламісти повинні враховувати особливу сприйнятливість дітей і, відповідно, не наносити дитячій психіці шкоди своїми рекламними шедеврами. Теоретично це означає, що телевізійна реклама навіть у нічний час, або реклама в «дорослому» виданні повинні враховувати цей принцип.

6. У рекламі заборонено використовувати твердження, що дискримінують кого б то не було по ознаках раси, національності, статі, мови, освіти, соціального і майнового положень, роду і характеру діяльності, а також місцю проживання.

7. Закон забороняє в рамках реклами своїх товарів дискредитувати товари конкурентів.

9. У рекламі заборонено призивати до дій, що можуть нанести шкоду навколишньому середовищу або здоров’ю людини.

10. Досить складним обмеженням є заборона на поширення реклами, що містить елементи жорстокості, насильства, порнографії, цинізму, приниження людської честі і достоїнства.

11. При розробці соціальної реклами варто пам’ятати, що вона не повинна містити посилань на конкретний товар або його виробника, на рекламодавця або приналежну рекламодавцю торговельну марку.

12. Суперечки з приводу мови реклами не вщухають дотепер. Насправді все не так складно. На сьогоднішній день реклама поширюється державною мовою з урахуванням наступного. У випадку, коли мова йде про рекламу в друкованому ЗМІ, реклама в ньому може розміщатися мовою, зазначеному у свідоцтві про реєстрації. Реклама на регіональних теле- і радіоканалах розміщається з урахуванням проживання у відповідних регіонах представників національних меншостей. Те ж можна говорити і про зовнішню рекламу.

13. Оскільки будь-яка реклама завжди зв’язана з творчістю, при її створенні необхідно пам’ятати про авторське право.

джерело: «Власть денег», N9, 2004
корисний матеріал? Натисніть:




2020-11-20
Жива вода
інші статті...
© Ярослав Ващук, 2003-2023
при використанні будь-яких матеріалів сайту посилання на джерело обов'язкове
[pageinfo]
сайты Хмельницкого bigmir)net TOP 100