Любий контакт — це процес, що складається з цілого набору психологічних прийомів.
Виграють ті, хто опанував найбільш ефективними методами спілкування. Якщо співрозмовник
погано утягується в розмову або свідомо насторєний проти спілкування, досвідчений
комунікатор здатний пробити відчуження за допомогою двох сильних прийомів: шоку
і провокації.
Процвітаючі комунікатори уміло викликають до себе симпатію, довіру й інтерес,
використовуючи різні психологічні прийоми ефективного спілкування. Вони знають,
що для цього треба: — виявити до співрозмовника непідроблений інтерес, частіше називати його по
імені; — продемонструвати позитивний настрій; — визначити дистанцію комфортного спілкування; — провести власну міні-презентацію; — використовувати прийоми «віяло тем», «родинні душі», «земляцтво»; — піти на спільні дії; — використовувати гумор.
Практика показує, що більшість лідерів легко входять у контакт із незнайомими
людьми і легко переходять до неформального спілкування. Проблема комунікації
особливо важлива для лідера, тому що тільки в процесі спілкування з іншими можна
організувати людей у команду і керувати ними. Вони використовують чотири головних
принципи спілкування.
1. Увага до співрозмовника. Усім без винятку людям не вистачає уваги
з боку навколишніх. До яких тільки вивертів вони не прибігають! Розповідають
про себе незвичайні історії, придумують хвороби, скандалять, навіть вирішуються
на суїцид. А так просто, розмовляючи з кимсь, постійно тримати його у фокусі
уваги, дати йому відчути його значимість, піклуватися про нього.
2. Доброзичливість. Доброзичливість — застава вашого успіху в спілкуванні.
Бажано ніколи ні про кого не говорити погано. Помнете заповідь: не судите, і
так не суджені будете. Щира посмішка — завжди щось таємне. Таємне притягає,
воно розташовує. Посмішка, комплімент при зустрічі, висловлення поваги і турботи
розташують співрозмовника швидше, ніж потік красномовних слів.
3. Діалог. Важливо уміти вибудовувати діалог. Монологи стомлюють співрозмовника.
Великі монологи розсіюють увагу, викликають нудьгу і пасивність. Діалог — завжди
підтвердження, що ви слухаєте і чуєте, поважаєте думку співрозмовника, і вас
чують і слухають.
4. Інформативність. Інформативність — зміст усякого спілкування. Завжди
приємніше і цікавіше довідатися щось нове, цікаве, незвичайне і яскраве, чим
слухати банальні істини, повторно розказані історії, обговорювати обридлі теми.
Висновки: — Досвідчений комунікатор здатний пробити стіну відчуження за допомогою двох
найдужчих прийомів: шоку і провокації. — Процвітаючі комунікатори уміло викликають до себе симпатію, довіру й інтерес,
використовуючи різні психологічні прийоми ефективного спілкування.
корисний матеріал? Натисніть:
|