На головну | Пишіть нам | Пошук по сайту тел (063) 620-06-88 (інші) Укр | Рус | Eng   
У світі діє понад 5,8 млн. патентів і кожний день подається 2 тис. патентних заявок, в Україні зареєстровано 86 тис. патентів на винаходи
  новини  ·  статті  ·  послуги  ·  інформація  ·  питання-відповіді  ·  про Ващука Я.П.  ·  контакти за сайт: 
×
Якщо ви помітили помилку чи похибку, позначте мишкою текст, що включає
помилку (все або частину речення/абзацу), і натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нам.
×

Товариськість

2004-10-23

Любий контакт — це процес, що складається з цілого набору психологічних прийомів. Виграють ті, хто опанував найбільш ефективними методами спілкування. Якщо співрозмовник погано утягується в розмову або свідомо насторєний проти спілкування, досвідчений комунікатор здатний пробити відчуження за допомогою двох сильних прийомів: шоку і провокації.

Процвітаючі комунікатори уміло викликають до себе симпатію, довіру й інтерес, використовуючи різні психологічні прийоми ефективного спілкування. Вони знають, що для цього треба:
— виявити до співрозмовника непідроблений інтерес, частіше називати його по імені;
— продемонструвати позитивний настрій;
— визначити дистанцію комфортного спілкування;
— провести власну міні-презентацію;
— використовувати прийоми «віяло тем», «родинні душі», «земляцтво»;
— піти на спільні дії;
— використовувати гумор.

Практика показує, що більшість лідерів легко входять у контакт із незнайомими людьми і легко переходять до неформального спілкування. Проблема комунікації особливо важлива для лідера, тому що тільки в процесі спілкування з іншими можна організувати людей у команду і керувати ними. Вони використовують чотири головних принципи спілкування.

1. Увага до співрозмовника. Усім без винятку людям не вистачає уваги з боку навколишніх. До яких тільки вивертів вони не прибігають! Розповідають про себе незвичайні історії, придумують хвороби, скандалять, навіть вирішуються на суїцид. А так просто, розмовляючи з кимсь, постійно тримати його у фокусі уваги, дати йому відчути його значимість, піклуватися про нього.

2. Доброзичливість. Доброзичливість — застава вашого успіху в спілкуванні. Бажано ніколи ні про кого не говорити погано. Помнете заповідь: не судите, і так не суджені будете. Щира посмішка — завжди щось таємне. Таємне притягає, воно розташовує. Посмішка, комплімент при зустрічі, висловлення поваги і турботи розташують співрозмовника швидше, ніж потік красномовних слів.

3. Діалог. Важливо уміти вибудовувати діалог. Монологи стомлюють співрозмовника. Великі монологи розсіюють увагу, викликають нудьгу і пасивність. Діалог — завжди підтвердження, що ви слухаєте і чуєте, поважаєте думку співрозмовника, і вас чують і слухають.

4. Інформативність. Інформативність — зміст усякого спілкування. Завжди приємніше і цікавіше довідатися щось нове, цікаве, незвичайне і яскраве, чим слухати банальні істини, повторно розказані історії, обговорювати обридлі теми.

 

Висновки:
— Досвідчений комунікатор здатний пробити стіну відчуження за допомогою двох найдужчих прийомів: шоку і провокації.
— Процвітаючі комунікатори уміло викликають до себе симпатію, довіру й інтерес, використовуючи різні психологічні прийоми ефективного спілкування.

корисний матеріал? Натисніть:




2020-11-20
Жива вода
інші статті...
© Ярослав Ващук, 2003-2023
при використанні будь-яких матеріалів сайту посилання на джерело обов'язкове
[pageinfo]
сайты Хмельницкого bigmir)net TOP 100