|
Всесвітня організація інтелектуальної власності
( (див. початок)
...
- Перевірте бази даних по товарних знаках, щоб уникнути використання існуючого
товарного знаку і забезпечити охорону товарних знаків до випуску нового продукту
або послуги з новою фабричною маркою. При цьому важливо подумати про експортні
ринки й уникнути використання фабричних марок, що можуть мати небажане значення
на якій-небудь іноземній мові.
- Виявити патентоспроможний об’єкт і переконатися в тім, що він запатентований
досить оперативно, для того щоб уникнути втрату винаходу на користь конкурентів.
- Переконатися, що патентоспроможні винаходи не належать також іншим особам
і не опубліковані до подачі патентної заявки. Щоб відповідати критерієві патентоспроможності,
винаходи повинні вважатися «новими». Раннє розкриття винаходу (наприклад
через публікацію) істотно знизить шанс того, що винахід буде вважатися новим
і тому патентоспроможним.
- Переконаєтеся в тім, що промислові секрети охороняються на підприємстві,
і підготуйте, якщо це необхідно, угоду про конфіденційність (див. http://www.ipr-helpdesk.org/t_en/t_001_en.asp)
при веденні переговорів і обміні інформацією з бізнес партнерами, для того
щоб забезпечити охорону промислових секретів.
- У випадку фірм, орієнтованих на експорт, необхідно переконатися в тім, що
ІВ охороняється на всіх потенційних експортних ринках. У випадку патентів
важливо враховувати той факт, що підприємство, як правило, має 12 місяців
з дати подачі національної заявки для подачі такої ж патентної заявки в інших
країнах.
- Використовуйте ваш портфель ІВ як важіль при пошуку джерел фінансування
вашого бізнес (наприклад включіть активи ІВ, особливо патенти, корисні моделі
і промислові зразки у ваш бізнес-план, оскільки він може допомогти вам переконати
інвесторів у ринкових можливостях вашого підприємства).
- Використовуйте патентну інформацію, наявну в базах даних по патентах, для
розробки вашої стратегії в сфері бізнесу.
- При проведенні спільних досліджень з іншими підприємствами або дослідницькими
інститутами переконаєтеся в тім, що вам досить ясно, кому буде належати потенційна
ІВ, створена в результаті дослідницького проекту.
- Проконтролюйте ринок і переконаєтеся в тім, що ваші активи ІВ не порушуються.
Якщо ви знайшли порушення ваших прав ІВ, можна порадити вам установити контакт
із юристом (див. також «Что должно делать ваше МСП для урегулирования
споров, связанных с интеллектуальной собственностью»).
- Якщо ви не упевнені щодо того, як щонайкраще охороняти нематеріальні активи
вашої компанії, проведення інвентаризації ІВ може бути першим гарним кроком
для виявлення всієї цінної інформації вашої компанії і розробки стратегії
в сфері ІВ. Іноді компанії просто не мають представлення про цінності активів,
якими вони володіють у виді інформації, творчих ідей і ноу-хау і тому, можливо,
не приймають належних кроків для їхнього захисту.
Цей список ні в якому разі не є вичерпним. Маються деякі базові стратегії,
що були з успіхом впроваджені підприємствами, повною мірою включившими права
ІВ у свою стратегію в сфері бізнесу...
(продовження)
джерело:
Интеллектуальная собственность для бизнеса. Малые и средние предприятия (МСП)
корисний матеріал? Натисніть:
|
|
Захистіть ваші права, скориставшись нашими послугами:
Захистіть свій БРЕНД
подайте заяву на реєстрацію торгової марки
(товарного знаку, логотипу) в Україні, за кордоном, або по всьому світу.
Захистіть свою інтеллектуальну власність
будь яка інтеллектуальна власність може бути захищена:
комп’ютерна программа, веб-сайт, база даних, стаття, книга, пісня, музика, вірш, малюнок, інші твори науки, літератури та мистецтва.
Придбайте чи продайте
торгову марку (бренд, логотип, товарний знак), винахід, ідею, патент
(база та список зареєстрованих ТМ, що продаються їх власниками)
|
|
|
інші статті... |
|