“Щоб вас не підслухали, треба спуститися під землю в спеціальний захищений бункер з товстими стінами, щільно закрити подвійні, оббитим спеціальним матеріалом дверей, сісти за стіл і ні в якому разі не розмовляти, а листуватися, після чого записи спалити” — старий анекдот...
Довідники описують промислове шпигунство як вид несумлінної конкуренції, діяльність по незаконному добуванню відомостей, що представляють комерційну цінність. Ключове слово в цьому визначенні — “незаконно”. На відміну від відомого серед маркетологів поняття “конкурентна розвідка”, за яким стоїть цілком легальний збір інформації про “колег” по бізнесі з використанням відкритих джерел (інтернет, виставки, наукові конференції і публікації, довідники і т.д.), під промшпіонажем мається на увазі вивідування інформації, що ведеться забороненими способами з закритих від широкого доступу (і сторонніх осіб) джерел...
Повний текст статті на сайте «БІЗНЕС»
джерело:
«БИЗНЕС» №52 (571)
корисний матеріал? Натисніть:
|