Ірина СОЛОДЧЕНКО
Франчайзинг — це така форма організації бізнесу, за якої одне підприємство
(франшизоодержувач) зобов’язується продавати продукт або послуги за заздалегідь
встановленими для нього законами й правилами ведення бізнесу іншим підприємством
(франшизодавцем). Франшизоодержувач отримує дозвіл використати ім’я компанії,
її репутацію, продукт і послуги, маркетингові технології, експертизу за будь-якої
підтримки головної організації. Франчайзинговий пакет (повна система ведення
бізнесу, що передається франшизоодержувачу) дозволяє підприємцю вести свій бізнес
успішно, навіть не маючи жодного досвіду й знань у цій галузі. Працюючи під
певним контролем франшизодавця, франшизоодержувач, проте, здійснює самостійну
підприємницьку діяльність і залишається незалежним учасником бізнесу...
1. Відмінності договору франчайзингу від ліцензії на право користування торговою
маркою
2. Основні відмінності між комісіонером і франшизоодержувачем
3. Договори франчайзингу
4. Спільна діяльність як елемент договору франчайзингу
5. Питання ціноутворення
6. Податковий облік
7. ...
8. Приклади
9. Нормативна база
Повний текст статті на сайті «Дебет-Кредит»
джерело:
Український бухгалтерський тижневик «Дебет-Кредит» №32,№33 2003
корисний матеріал? Натисніть:
|