На головну | Пишіть нам | Пошук по сайту тел (063) 620-06-88 (інші) Укр | Рус | Eng   
У наступних світових війнах буде розвертатися боротьба за інтелектуальну власність, а не за нафту
  новини  ·  статті  ·  послуги  ·  інформація  ·  питання-відповіді  ·  про Ващука Я.П.  ·  контакти за сайт: 
×
Якщо ви помітили помилку чи похибку, позначте мишкою текст, що включає
помилку (все або частину речення/абзацу), і натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нам.
×

Договори франчайзингу: податковий і бухгалтерський облік

2004-01-02
Ірина СОЛОДЧЕНКО

 

Франчайзинг — це така форма організації бізнесу, за якої одне підприємство (франшизоодержувач) зобов’язується продавати продукт або послуги за заздалегідь встановленими для нього законами й правилами ведення бізнесу іншим підприємством (франшизодавцем). Франшизоодержувач отримує дозвіл використати ім’я компанії, її репутацію, продукт і послуги, маркетингові технології, експертизу за будь-якої підтримки головної організації. Франчайзинговий пакет (повна система ведення бізнесу, що передається франшизоодержувачу) дозволяє підприємцю вести свій бізнес успішно, навіть не маючи жодного досвіду й знань у цій галузі. Працюючи під певним контролем франшизодавця, франшизоодержувач, проте, здійснює самостійну підприємницьку діяльність і залишається незалежним учасником бізнесу...

 

1. Відмінності договору франчайзингу від ліцензії на право користування торговою маркою
2. Основні відмінності між комісіонером і франшизоодержувачем
3. Договори франчайзингу
4. Спільна діяльність як елемент договору франчайзингу
5. Питання ціноутворення
6. Податковий облік
7. ...
8. Приклади
9. Нормативна база


Повний текст статті на сайті «Дебет-Кредит»


джерело: Український бухгалтерський тижневик «Дебет-Кредит» №32,№33 2003
корисний матеріал? Натисніть:




2020-11-20
Жива вода
інші статті...
© Ярослав Ващук, 2003-2023
при використанні будь-яких матеріалів сайту посилання на джерело обов'язкове
[pageinfo]
сайты Хмельницкого bigmir)net TOP 100