Сергій Семенов
Іноземна героїня відомої казки пропагувала інноваційний підхід до омолодження.
Про те, як впроваджувати інновації сьогодні, щоб омолодити фірму, розповідають
енергійні (і дуже просунуті) французи.
Крок перший — визначити, яку головну задачу чи проблему повинна вирішити компанія
на нинішньому етапі її життя.
Крок другий — визначити так називані правила компанії і ринку, що вам заважають
і від яких ви повинні позбутися.
Крок третій — визначити місію вашого бренду (компанії) і зробити так, щоб цю
місію розуміли і розділяли всі співробітники компанії, її партнери і клієнти.
Крок четвертий — стежити за тим, щоб усі нові ініціативи і будь-які пропозиції
по розвитку і розширенню бренда відповідали місії.
Крок п’ятий — відмовитися від будь-яких, навіть самих улюблених продуктів, що
робить компанія, якщо вони не відповідають цієї місії.
Крок шостий — учити своїх співробітників, свої робочі групи бачити нові тенденції
в маркетингу й інноваціях.
Крок сьомий — побудувати внутрішню мережу знань компанії, присвячених інноваціям.
Повний текст статті на сайті
газети української буржуазії «БІЗНЕС»
джерело:
БИЗНЕС №42 (561), 2003
корисний матеріал? Натисніть:
|