На головну | Пишіть нам | Пошук по сайту тел (063) 620-06-88 (інші) Укр | Рус | Eng   
На земній кулі зареєстровано більше 30 млн. торговельних марок (в Україні – понад 100 тис.) і це число зростає щороку майже на мільйон
  новини  ·  статті  ·  послуги  ·  інформація  ·  питання-відповіді  ·  про Ващука Я.П.  ·  контакти за сайт: 
×
Якщо ви помітили помилку чи похибку, позначте мишкою текст, що включає
помилку (все або частину речення/абзацу), і натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нам.
×

«Якщо себе не пожалієш, ти знову помолодієш»

2003-11-21
Сергій Семенов

 

Іноземна героїня відомої казки пропагувала інноваційний підхід до омолодження. Про те, як впроваджувати інновації сьогодні, щоб омолодити фірму, розповідають енергійні (і дуже просунуті) французи.

Крок перший — визначити, яку головну задачу чи проблему повинна вирішити компанія на нинішньому етапі її життя.
Крок другий — визначити так називані правила компанії і ринку, що вам заважають і від яких ви повинні позбутися.
Крок третій — визначити місію вашого бренду (компанії) і зробити так, щоб цю місію розуміли і розділяли всі співробітники компанії, її партнери і клієнти.
Крок четвертий — стежити за тим, щоб усі нові ініціативи і будь-які пропозиції по розвитку і розширенню бренда відповідали місії.
Крок п’ятий — відмовитися від будь-яких, навіть самих улюблених продуктів, що робить компанія, якщо вони не відповідають цієї місії.
Крок шостий — учити своїх співробітників, свої робочі групи бачити нові тенденції в маркетингу й інноваціях.
Крок сьомий — побудувати внутрішню мережу знань компанії, присвячених інноваціям.

 

Повний текст статті на сайті газети української буржуазії «БІЗНЕС»

джерело: БИЗНЕС №42 (561), 2003
корисний матеріал? Натисніть:




2020-11-20
Жива вода
інші статті...
© Ярослав Ващук, 2003-2023
при використанні будь-яких матеріалів сайту посилання на джерело обов'язкове
[pageinfo]
сайты Хмельницкого bigmir)net TOP 100