ДПА України
ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ
Л И С Т
29.10.2003 N 8973/6/15-3416
Український бухгалтерський тижневик «Дебет-Кредит»
Про рекламну інформацію на візитних картках
Державна податкова адміністрація України у відповідь на лист Українського бухгалтерського
тижневика «Дебет-Кредит» від 30.09.2003 р. N 1065 щодо рекламної інформації,
зазначеної на візитних картках працівників фірми, якщо вона містить логотип
фірми, реквізити та робочі телефони, у межах компетенції повідомляє таке.
Основним документом, що регулює організацію та проведення рекламних заходів,
а також здійснення рекламної діяльності, є Закон України від 03.07.96 р. N 270/96-ВР
[270/96-ВР] «Про рекламу» (із змінами та доповненнями, у редакції
Закону України від 11.07.2003 р. N 1121-IV [1121-15]. Цей Закон визначає засади
рекламної діяльності в Україні, регулює відносини, що виникають у процесі виробництва,
розповсюдження та споживання реклами.
Згідно з цим Законом [270/96-ВР], реклама — це інформація про особу чи товар,
розповсюджена в будь-якій формі та в будь-який спосіб і призначена сформувати
або підтримати обізнаність споживачів реклами та їх інтерес щодо таких особи
чи товару. Відповідно до цього Закону, особа — це фізична особа, у тому числі
суб’єкт підприємницької діяльності, юридична особа будь-якої форми власності,
представництво нерезидента в Україні, а товар — будь-який предмет господарського
обігу, в тому числі продукція, роботи, послуги, цінні папери, об’єкти права
інтелектуальної власності.
Статтею 2 зазначеного Закону [270/96-ВР] визначено, що дія цього Закону не
поширюється на оголошення фізичних осіб, не пов’язані з підприємницькою діяльністю.
Враховуючи зазначене, Державна податкова адміністрація України вважає, що
візитні картки працівників фірми, на яких розміщено логотип фірми, реквізити
та робочі телефони є інформацією про особу, що розповсюджена в будь-якій формі
і підтримує обізнаність споживачів реклами та їх інтерес щодо такої особи. Така
інформація, на нашу думку, є рекламою.
Разом з тим, контроль за дотриманням законодавства України про рекламу здійснюють
у межах своїх повноважень:
спеціально уповноважений центральний орган виконавчої влади у сфері захисту
прав споживачів — щодо захисту прав споживачів;
Антимонопольний комітет України — щодо дотримання законодавства про захист
економічної конкуренції;
Національна рада України з питань телебачення і радіомовлення — щодо телерадіоорганізацій
усіх форм власності.
Заступник голови С.Лекар
джерело:
ДПА
корисний матеріал? Натисніть:
|