Геннадій АНДРОЩУК
Справа компанії King-Seeley Thermos Co. проти компанії Aladdin Industries, Inc.
У судовій практиці відомо чимало випадків, коли власники знаків для товарів
і послуг, за рішенням суду, позбавлялися виключних прав на їхнє використання
з тієї причини, що товарний знак утрачав свою функцію ідентифікації конкретного
товару якої-небудь фірми і перетворювався в родове поняття. Зокрема, це відбулося
з такими товарними знаками, як «Аспірин», «Целулоїд», «Гас»,
«Лінолеум», «Нейлон».
У дійсній статті мова йтиме про не менш відомий товарний знак — «Термос»,
що перетворився в родове позначення знайомого усім предмета — посудини для підтримки
вмісту в гарячому чи холодному стані... (продовження
статті на сайті).
джерело:
«Юридическая практика»
корисний матеріал? Натисніть:
|